raport de gestiune
raport de gestiune
La adaugarea unei receptii prin ecranul intrari data facturii receptionate corespunde cu data intrarii in raportul de gestiune . Sunt situatii in care factura furnizorului ajunge la mine dupa trei, patru... zile de la data facturarii, asta inseamna ca la mine ar trebui sa apara in raportul de gestiune cu data cu care o receptionez efectiv , dar ea apare cu data facturarii asta inseamna ca un raport de gestiune listat de exemplu in 20.01.2008 nu este real pentru ca poate in data de 22 receptionez o factura emisa in 19 ceea ce inseamna ca ar trebui listat alt raport , asta duce la un haos total. Poate sa ma ajute cine in a rezolva aceasta problema ? Va multumesc pentru raspuns.Este vorba de o gestiune global valorica -daca are importanta-
raport de gestiune
Este ok ceea ce spui dar imi da peste cap scadentarul.
raport de gestiune
Nu la asta m-am gandit, ci la faptul ca in evidentele mele contabile facute cu ajutorul saga nu apare nicaieri data reala a facturii (data inscrisa pe factura).Nu este asta o problema?
raport de gestiune
......in cazul in care fac cum spui, adica receptionez cu data primirii facturii.
De asta ar fi utila introducerea unei rubrici separate "Data inregistrarii", care sa fie diferita de "data facturii" si care sa fie luata drept data de intrare a gestiune a marfurilor.
Spre exemplu la un control incrucisat intre furnizor si client la un control, poate apare situatia "ca de la furnizor marfa a plecat si n-a ajuns la client, ci a ramas blocata undeva pe traseu".
Inca o intrebare, daca vine in control cineva si spune ca "ai inregistrat factura din 30 noiembrie 2007 la data de 01 ianuarie 2008, ca atunci ai primit-o, insa pe document apare ca fiind expediata in 30 noiembrie, inseamna ca o luna si ceva marfa respectiva s-a ratacit pe drum?!?". Oare? Cum faci intr-un asemena caz. Incerci "sa dregi busuiocul", daca poti si daca inspectorul "inchide ochii", daca nu iei amenda de nu te vezi
Spre exemplu la un control incrucisat intre furnizor si client la un control, poate apare situatia "ca de la furnizor marfa a plecat si n-a ajuns la client, ci a ramas blocata undeva pe traseu".
Inca o intrebare, daca vine in control cineva si spune ca "ai inregistrat factura din 30 noiembrie 2007 la data de 01 ianuarie 2008, ca atunci ai primit-o, insa pe document apare ca fiind expediata in 30 noiembrie, inseamna ca o luna si ceva marfa respectiva s-a ratacit pe drum?!?". Oare? Cum faci intr-un asemena caz. Incerci "sa dregi busuiocul", daca poti si daca inspectorul "inchide ochii", daca nu iei amenda de nu te vezi

La raportul de gestiune in cazul iesirilor de marfuri, nu calculeaza bine. Astfel la o factura de valoare totala, de 117,50 lei, spre exemplu, in raport de gestiune imi trece valoarea de 117,48 lei. Deci o diferenta de 0.02 lei. Asta e un exemplu, insa intr-o luna am zeci sau sute de facturi a caror valoare e corect inscrisa in Iesiri, in Jurnal de vanzari, insa in Raport de Gestiune este evidentiat altceva.
Se poate remedia cumva in program astfel incat sa preia din iesiri, corect, valoarea facturilor emise clientilor in raportul de gestiune?
Se poate remedia cumva in program astfel incat sa preia din iesiri, corect, valoarea facturilor emise clientilor in raportul de gestiune?
- velescuo779
- Mesaje: 44
- Membru din: Lun Feb 06, 2006 12:00 am
- Localitate: resita
- Contact:
Bun , de acord cu tine. S-a mai scris si nu s-a facut nimic. Se va face ceva ? Sau stam pasivi si lasam probleme sa ne insoteasca in continuare. Am scris in ideea ca cineva de la Saga citeste si forumurile si poate se gandeste sa faca ceva in sensul remedierii acestei erori generate de program.
Si voi scrie in continuare, pana se gandeste cineva din echipa de programare sa indrepte aceasta eroare.
Din pacate pentru noi nu prea aude sau citeste nimeni propunerile, sugestiile, erorile sauchiar daca le citeste au altceva mai important de facut decat sa remedieze vechile erori ale programului.
Si voi scrie in continuare, pana se gandeste cineva din echipa de programare sa indrepte aceasta eroare.
Din pacate pentru noi nu prea aude sau citeste nimeni propunerile, sugestiile, erorile sauchiar daca le citeste au altceva mai important de facut decat sa remedieze vechile erori ale programului.
Legat de această problemă a raportului de gestiune trebuie să înţelegeţi că aceasta nu este o eroare ci este o problemă de natură tehnică. Să mă explic: dacă toţi ar opera intrările şi ieşirile prin ecranele specializate de intrări/ieşiri ar fi foarte bine, dar nu o fac toţi.Vă vine să credeţi sau nu, dar sunt utilizatori care operează vânzările de exemplu direct prin registrul de casă şi nu prin ieşiri pe client fictiv. Sau sunt utilizatori care operează pe articole contabile. Ei bine şi aceşti utilizatori doresc listarea acestui raport de gestiune. Ce trebuie făcut în acest sens? Să-i privezi pe aceşti utilizatori de acel raport? De aceea în cazul acestui raport de gestiune, acesta se construieşte direct din articole contabile, prin înmulţirea contului de marfă cu procentul de TVA corespunzator.Din această cauză apar aceste diferenţe. de câţiva bănuţi.
Sincer eu nu văd o aşa mare eroare.Ţineţi seama că, legal, acest raport de gestiune nu există definit ca model de formular şi mod de întocmire. Lipsa acestuia poate fi suplinită, legal, prin alt document, pe care SAGA îl, listează şi îl listează corect. Mai mult lipsa acestuia nu poate constitui faptă contravenţională din aceste motive.
Nu sunteţi fair atunci când susţineţi că pe utilizatori nu îi bagă nimeni în seamă. Multe, chiar foarte multe, îmbunătăţiri au fost implementate tocmai pentru că o foarte mare parte din useri au solicitat aceste îmbunătăţiri.
Pe de altă parte, dacă nu există reacţie din partea cuiva din echipa SAGA, nu înseamnă că nu se citesc aceste mesaje şi nimic nu împiedică utilizatorii de a trimite direct mail pe adresa de mail a firmei.
Sincer eu nu văd o aşa mare eroare.Ţineţi seama că, legal, acest raport de gestiune nu există definit ca model de formular şi mod de întocmire. Lipsa acestuia poate fi suplinită, legal, prin alt document, pe care SAGA îl, listează şi îl listează corect. Mai mult lipsa acestuia nu poate constitui faptă contravenţională din aceste motive.
Nu sunteţi fair atunci când susţineţi că pe utilizatori nu îi bagă nimeni în seamă. Multe, chiar foarte multe, îmbunătăţiri au fost implementate tocmai pentru că o foarte mare parte din useri au solicitat aceste îmbunătăţiri.
Pe de altă parte, dacă nu există reacţie din partea cuiva din echipa SAGA, nu înseamnă că nu se citesc aceste mesaje şi nimic nu împiedică utilizatorii de a trimite direct mail pe adresa de mail a firmei.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Raportul de gestiune
Asa cum s-a spus si mai sus, data receptionarii marfurilor este data la care transferul de proprietate a fost efectuat si asa mai departe. Factura poate fi trimisa de furnizor prin fax, mail sau posta. In momentul primirii marfurilor acestea sunt desigur insotite de aviz de expediere sau de factura. Restul este o falsa problema. In niciun caz SAGA nu trebuie modificata asa cum s-a propus...Cine sta sa treaca scadente data facturii data primirii data mai-stiu-eu-care. E absurd.Parca la Legea contabilitatii spunea: cronologic si sistematic...Finalul= la primirea marfurilor se inregistreaza avizul sau factura primita prin fax/email, posta.
Cu placere
Cu placere
Re: raport de gestiune
bun,
am citit cele scrise mai sus si sustin ca trebuie introdusa o rubrica in care se specifica data receptiei. daca eu am facturi din alta decembrie , dar la care mi-a venit marfa in ianuarie, cum imi da inventarul? => ca situatia mea e o situatie falsa, nu corespunde cu realitatea. ma lovesc lunar de aceasta situatie, rapoartele de gestiune sunt diferite, cel contabil, care trebuie sa reflecte facturile in jurnalele de cumparari si cel real din farmacie.
fiecare contabil lucreaza dupa stilul propriu. eu doar sugerez ca asa mi-i se pare corect sa se lucreze.
o zi frumoasa.
am citit cele scrise mai sus si sustin ca trebuie introdusa o rubrica in care se specifica data receptiei. daca eu am facturi din alta decembrie , dar la care mi-a venit marfa in ianuarie, cum imi da inventarul? => ca situatia mea e o situatie falsa, nu corespunde cu realitatea. ma lovesc lunar de aceasta situatie, rapoartele de gestiune sunt diferite, cel contabil, care trebuie sa reflecte facturile in jurnalele de cumparari si cel real din farmacie.
fiecare contabil lucreaza dupa stilul propriu. eu doar sugerez ca asa mi-i se pare corect sa se lucreze.
o zi frumoasa.