Cum sa inregistrez

Mesaj
Autor
iancuv98
Mesaje: 154
Membru din: Mar Feb 20, 2007 12:00 am

Cum sa inregistrez

#1 Mesaj de iancuv98 »

Poate sa ma sfatuiasca cineva cum trebuie operata in program urmatoarea situatie:
Am o factura emisa de ANIF de exemplu (total facturat 1000+TVA190)la care am obligatia sa platesc integral 190 valoarea TVA plus 100 reprezentand 10% din factura fara TVA,iar diferenta de 900 o acopera statul prin subventie in agricultura,dar face viramentul direct in contul ANIF.
Astfel eu operez la plati pe baza de chitanta doar o parte din factura ,diferenta pe care o achita statul nu stiu cum sa o introduc la plati pentru a nu figura in situatie furnizori cu sume neachitate si totodata suma primita ca subventie sa fie inegistrata la vernitiri.
Multumesc......!

Avatar utilizator
popescuv
Mesaje: 32
Membru din: Mie Ian 18, 2006 12:00 am

#2 Mesaj de popescuv »

si eu am aceasta problema se pare ca nu stie nimeni, nu stiu daca este corect suma datorata s-o inregistram pe venit.astept pareri

iancuv98
Mesaje: 154
Membru din: Mar Feb 20, 2007 12:00 am

#3 Mesaj de iancuv98 »

Ba eu cred ca suma pe care o acopera statul prin subventii trebuie inregistrata pe venituri,problema mea este com sa fac inregistrarile in programul saga pentru ca sumele acordate de stat din subventii direct in contul ANIF sa-mi stinga mie datiria creata in program (in situatie furnizori )in momentul inregistrarii factururii emisa de ANIF si totodata suma respectiva sa fie preluata va venitiri.

Avatar utilizator
popescuv
Mesaje: 32
Membru din: Mie Ian 18, 2006 12:00 am

#4 Mesaj de popescuv »

ar trebui sa ne trimita cei de la ANIF o adresa in care sa ne spuna ca s-au primit subventiile pentru facturile emise, eu am fost la DADR si au spus ca nu au primit nici pana acum subventiile (23 decembrie)pentru apa cei de la ANIF, nici eu nu stiu cum sa fac, poate ne ajuta cineva

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25898
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

#5 Mesaj de tomac »

Intrarea:
3xx=401.......1000
4426=401.....190

Plata:
401=5121.....290
445=7412.....900
401=445........900
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

filipn
Mesaje: 241
Membru din: Vin Mar 17, 2006 12:00 am

#6 Mesaj de filipn »

am urmatoarea situatie:
in luna ianuarie se incheie un contract cu o firma ce comercializeaza si monteaza instalatii pentru tratarea si epurarea apei.in contract este urmatoarea clauza .se achita c/ valoarea sumei din contract si apoi se aduce marfa.intrebarea mea este cum inregistrez acest contract ,plata se face in rate. ( nu am factura)

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25898
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

#7 Mesaj de tomac »

Înregistrezi ca avans şi emiti autofactură.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Scrie răspuns