Buna ziua,
la mijlocul lunii iunie s-a schimbat consiliul de administratie cu administrator unic. Am incetat contractul de munca 18.06.2018, am introdus contractul administratorului din 19.06.2018. Programul valideaza declaratia cu atentionarile legate de cass si cas. Recipisa de la finante vine cu erori . Eroare regula: S122.2:Tipul de asigurati din sectiunea E3 nu corespunde cu tipurile de asigurati declarati in sectiunile A,B,C . Am incercat sa modific manual , dar tot cu eroare este recipisa ....
La preluarea datelor din program in declaratia PDF nu se preia contributia de asigurari sociale pentru angajatii care au concedii medicale. La suma reprezentand CAS pentru concedii medicale se preia zero, desi in statul de salarii se calculeaza corect.
Generați XML
E o problemă la pdf. Nu știu ce au făcut sau nu. Culmea e că validează pdf-ul fără erori și acestea apar la depunere.
Și mai interesant este că, fără a modifica nimic în SAGA, dacă generez XML cu exact aceleași date care ajung în pdf, validându-l cu DUKintegrator și depus pe site nu dă nici o eroare.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.