DECLARATIA 112
-
- Mesaje: 3
- Membru din: Mie Ian 22, 2014 12:35 pm
DECLARATIA 112
Buna ziua, cum pot emite o declaratie 112 in care sa preiau somajul tehnic cf OUG 30 / 2020 pe 2 luni, respectiv octombrie si decembrie, deoarece pe amandoua le -am incasat in decembrie? Va multumesc
Re: DECLARATIA 112
Modificați manual suma încasată în statul de salarii a lunii în care ați încasat banii.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
-
- Mesaje: 2
- Membru din: Joi Mar 02, 2017 4:29 pm
Re: DECLARATIA 112
Am generat declaratia 112 pe ianuarie 2021 si am observat ca pdf generat pastreaza anul 2020. Am incercat sa il modific in pdf dar nu se poate. Ce pot face?
Re: DECLARATIA 112
A aparut D112 pentru 2021?
UNDE?
UNDE?
Re: DECLARATIA 112
Nu a aparut. Vom primi email de la saga.
Re: DECLARATIA 112
Si eu tot lui ii raspunsei (vorba olteanului din noi).
-
- Mesaje: 8
- Membru din: Mar Ian 30, 2018 9:21 am
Re: DECLARATIA 112
Va rog sa-mi spuneti daca apare varianta Saga cu D112 valabila pt 2021 pana pe 25 februarie 2021 ?
Re: DECLARATIA 112
Dvs ce ziceți? Va apărea? Depinde de cei care produc softul de contabilitate data publicării ordinului care reglementează modelul și conținutul declarațiilor? Depinde de vei care produc softul de contabilitate data la care se publica specificațiile tehnice a fișierelor de declarare?
Dacă sunteți de părere că da, clar, nu ne mai facem bine și ajungem să vorbim cu pereții.
Dacă sunteți de părere că nu, ce sens are întrebarea dvs?
Dacă sunteți de părere că da, clar, nu ne mai facem bine și ajungem să vorbim cu pereții.
Dacă sunteți de părere că nu, ce sens are întrebarea dvs?
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
-
- Mesaje: 8
- Membru din: Mar Ian 30, 2018 9:21 am
Re: DECLARATIA 112
Eu sper sa apara cat mai repede........
Re: DECLARATIA 112
Nu ați răspuns la ceea ce v-am întrebat.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: DECLARATIA 112
În loc să se facă modificări punctuale la actualul formular, autoritățile optează pentru un proiect de ordin care să înlocuiască cu totul declarația 112 și instrucțiunile sale.
Ca să se aplice, documentul trebuie aprobat de ministerele Finanțelor, Muncii și Sănătății și apoi publicat în Monitorul Oficial. Ulterior, Fiscul trebuie să vină cu versiunea electronică actualizată a declarației. Asta înseamnă că angajatorii vor putea efectiv să completeze și să transmită formularul pe ultima sută de metri înainte de împlinirea termenului din 25 februarie 2021.
Declarația 112 va fi adaptată, în esență, la modificările legislative aduse în recentele luni prin Legea 296/2020 (multiple schimbări la beneficiile salariaților), Legea 298/2020 (șomajul tehnic subvenționat de stat de fiecare dată când se va mai declara stare de urgență), OUG 226/2020 (ajustări fiscale cu aplicare din 1 ianuarie 2021), OUG 3/2021 (banii pentru personalul medical implicat în vaccinarea anticoronavirus). Însă autoritățile spun că vor face și corecturi pentru rezolvarea unor probleme semnalate în practică.
Pe scurt, este vorba de următoarele modificări la formular:
introducerea unor noi casete în anexa 1.2. (anexa asigurat) la secțiunea E3, pentru declararea distinctă a bazelor de calcul aferente sumelor încasate de personalul medico-sanitar și auxiliar sanitar care își desfășoară activitatea în baza contractelor de prestări servicii acordate în baza dispozițiilor art. 3 din OUG 3/2021, pentru care se aplică regimul fiscal specific veniturilor asimilate salariilor, precum și a contribuțiilor sociale obligatorii aferente;
introducerea în nomenclatorul „Tip asigurat pentru alte entități asimilate angajatorului”, din anexa 3, a unor noi tipuri de asigurați, după cum urmează:
personal medico-sanitar și auxiliar sanitar care își desfășoară activitatea în baza contractelor de prestări servicii prevăzute de OUG 3/2021, pentru care se aplică regimul fiscal specific veniturilor asimilate salariilor;
personal medico-sanitar și auxiliar sanitar care își desfășoară activitatea în baza contractelor de prestări servicii prevăzute de OUG 3/2021, pentru care se aplică regimul fiscal specific veniturilor asimilate salariilor, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
introducerea în nomenclatorul „Tip asigurat”, din anexa 4, a unor noi tipuri de asigurați, după cum urmează:
salariat fără studii superioare, cu studii superioare și vechime sub un an, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat cu studii superioare și vechime peste un an, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat care beneficiază de indemnizația prevăzută de Legea 19/2020 privind acordarea unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor, în situația închiderii temporare a unităților de învățământ, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat care beneficiază de indemnizația prevăzută la art. XI alin. (1) din OUG 30/2020 sau de indemnizația prevăzută de OUG 120/2020, suportată din bugetul asigurărilor de șomaj, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat care beneficiază de indemnizaţia prevăzută la art. 1 alin. (4) din OUG 132/2020, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat care beneficiază de indemnizația prevăzută de OUG 147/2020, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
introducerea unei noi valori în anexa 5 (nomenclatorul „Indicativ condiții speciale/deosebite”), pentru declararea locurilor de muncă în condiții deosebite, în conformitate cu Decizia 24/2019 a Înaltei Curți de Casație și Justiție;
modificări tehnice de actualizare corespunzătoare a anexelor și a instrucțiunilor la ordin, potrivit aspectelor semnalate de contribuabili.
Noua versiune electronică a formularului 112 va putea fi făcută de Fisc numai după oficializarea modificărilor indicate mai sus. Abia după ce Fiscul va publica versiunea electronică actualizată vor putea angajatorii să o completeze și să o depună online.
Atenție! Proiectul de ordin trebuie aprobat și publicat în Monitorul Oficial pentru a se aplica.
Cam pe aici suntem cu D112 pentru ianuarie
Ca să se aplice, documentul trebuie aprobat de ministerele Finanțelor, Muncii și Sănătății și apoi publicat în Monitorul Oficial. Ulterior, Fiscul trebuie să vină cu versiunea electronică actualizată a declarației. Asta înseamnă că angajatorii vor putea efectiv să completeze și să transmită formularul pe ultima sută de metri înainte de împlinirea termenului din 25 februarie 2021.
Declarația 112 va fi adaptată, în esență, la modificările legislative aduse în recentele luni prin Legea 296/2020 (multiple schimbări la beneficiile salariaților), Legea 298/2020 (șomajul tehnic subvenționat de stat de fiecare dată când se va mai declara stare de urgență), OUG 226/2020 (ajustări fiscale cu aplicare din 1 ianuarie 2021), OUG 3/2021 (banii pentru personalul medical implicat în vaccinarea anticoronavirus). Însă autoritățile spun că vor face și corecturi pentru rezolvarea unor probleme semnalate în practică.
Pe scurt, este vorba de următoarele modificări la formular:
introducerea unor noi casete în anexa 1.2. (anexa asigurat) la secțiunea E3, pentru declararea distinctă a bazelor de calcul aferente sumelor încasate de personalul medico-sanitar și auxiliar sanitar care își desfășoară activitatea în baza contractelor de prestări servicii acordate în baza dispozițiilor art. 3 din OUG 3/2021, pentru care se aplică regimul fiscal specific veniturilor asimilate salariilor, precum și a contribuțiilor sociale obligatorii aferente;
introducerea în nomenclatorul „Tip asigurat pentru alte entități asimilate angajatorului”, din anexa 3, a unor noi tipuri de asigurați, după cum urmează:
personal medico-sanitar și auxiliar sanitar care își desfășoară activitatea în baza contractelor de prestări servicii prevăzute de OUG 3/2021, pentru care se aplică regimul fiscal specific veniturilor asimilate salariilor;
personal medico-sanitar și auxiliar sanitar care își desfășoară activitatea în baza contractelor de prestări servicii prevăzute de OUG 3/2021, pentru care se aplică regimul fiscal specific veniturilor asimilate salariilor, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
introducerea în nomenclatorul „Tip asigurat”, din anexa 4, a unor noi tipuri de asigurați, după cum urmează:
salariat fără studii superioare, cu studii superioare și vechime sub un an, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat cu studii superioare și vechime peste un an, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat care beneficiază de indemnizația prevăzută de Legea 19/2020 privind acordarea unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor, în situația închiderii temporare a unităților de învățământ, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat care beneficiază de indemnizația prevăzută la art. XI alin. (1) din OUG 30/2020 sau de indemnizația prevăzută de OUG 120/2020, suportată din bugetul asigurărilor de șomaj, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat care beneficiază de indemnizaţia prevăzută la art. 1 alin. (4) din OUG 132/2020, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
salariat care beneficiază de indemnizația prevăzută de OUG 147/2020, asigurat în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu are obligația asigurării în sistemul public de pensii, potrivit legii;
introducerea unei noi valori în anexa 5 (nomenclatorul „Indicativ condiții speciale/deosebite”), pentru declararea locurilor de muncă în condiții deosebite, în conformitate cu Decizia 24/2019 a Înaltei Curți de Casație și Justiție;
modificări tehnice de actualizare corespunzătoare a anexelor și a instrucțiunilor la ordin, potrivit aspectelor semnalate de contribuabili.
Noua versiune electronică a formularului 112 va putea fi făcută de Fisc numai după oficializarea modificărilor indicate mai sus. Abia după ce Fiscul va publica versiunea electronică actualizată vor putea angajatorii să o completeze și să o depună online.
Atenție! Proiectul de ordin trebuie aprobat și publicat în Monitorul Oficial pentru a se aplica.
Cam pe aici suntem cu D112 pentru ianuarie

Re: DECLARATIA 112
Excellent, dinud251!!!
Daca si acum se mai gaseste careva sa intrebe despre D112, stadiul ei..., de ce..., nu e...
SAGA nu face,
chiar ca merita un cap in gura!
Daca si acum se mai gaseste careva sa intrebe despre D112, stadiul ei..., de ce..., nu e...
SAGA nu face,
chiar ca merita un cap in gura!