factura inregistrata de doua ori

Mesaj
Autor
codreanum233
Mesaje: 11
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am

factura inregistrata de doua ori

#1 Mesaj de codreanum233 »

In luna mai am primit o factura prin fax si am inregistrat-o. In luna iunie am primit originalul si am inregistrat-o si pe aceasta.Am vazut abia acum greseala...bine ca nu mi-au mai trimis-o luna aceasta scanata, colorata,sau dumnezeu stie cum ca o mai inregistram inca o data. Va rog sa-mi spuneti cum trebuie sa procedez. Mentinez ca sunt o amarata de incepatoare care se chinuie sa intre in ale contabilitatii.

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8220
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

#2 Mesaj de herganiec »

pai stergi una, nu ?

hmm .. era bine daca programul te atentioneaza daca e acelasi nr de document si data si furnizorul acelasi... :roll: :roll:
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

codreanum233
Mesaje: 11
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am

#3 Mesaj de codreanum233 »

cum? pur si simplu? te rog sa-mi explici mai detailat. aceasta factura imi apare in jurnalul de cumparari si in mai si in iunie.

paturcai
Mesaje: 8077
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

#4 Mesaj de paturcai »

Te duci pe factura dubla si o stornezi. Apesi SOTORNARE, si schimbi data o pui cu 01.07.2008.
Nu mai poti cu iunie pentru ca ai depus o gramada de declaratii.
Dupa ce ai apasat butonul STOPNARE, modifici data cu 01 07 2008, o validezi si o salvezi.
Asta e!
Vorba lui HerganieC, programul nu ca trebuai sa te atentioneze, chiar a fact-o dar lucrand in "metoda oarba" (fara sa te uiti) ai trecute prea repede si nici nu ai realizat ca SAGA te atentiona.
Nu-i nicio nenorocire: Rectifica ei Bugetul de Stat daramite noi facturile gresite.......
:lol: :lol: :lol: :lol:
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

codreanum233
Mesaje: 11
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am

#5 Mesaj de codreanum233 »

Multumesc mult. As mai avea, te rog, o intrebare. Am un BF de motorina in valoare de 2002,23ron pe care scrie ca este platit cu card. Cardul este al directorului. El are luat de la firma si avansuri de trezorerie pe care nu le-a decontat. Cum sa procedez?

paturcai
Mesaje: 8077
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

#6 Mesaj de paturcai »

Daca acest card este al firmei se considera ca este o plata prin Banca (cardul functionand pe acelasi principiu ca si Banca/Casa).
Daca este personal al patronului - ca sa evit complicatiile si explicatiile pe care trebuie sa le dau "organelor de control", as face abstractie de faptul ca e platit cu CARD-ul si l-as trece efectiv prin casa.
Aici as restituit avans (as face o incasare) neutilizat la nivelul bonului fiscal si l-as plati aici.
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

codreanum233
Mesaje: 11
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am

#7 Mesaj de codreanum233 »

multumesc... deci... "am omis prin omisiune bonul fiscal". Multumesc inca o data. L-am platit prin casa.

paturcai
Mesaje: 8077
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

#8 Mesaj de paturcai »

Exact.
Nici eu nu puteam gasi o explicatie mai potrivita.
De retinut ca atunci cand platesc ceva cu cardul personal pentru a deconta la firma la care sunt angajat, contabilul de acolo - de la firma - gandeste prin perspectiva lui: am primit un document (in cazul nostru bon fiscal, deci o vanzare cu amanuntul) achitat pentru nevoile firmei si eu trebuie sa dau/platesc contravaloarea.
Cardul nu ar trebui sa ne induca in eroare in sensul ca ar fi o plata prin Banca daca este personal. Daca este al firmei este altceva.
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

Scrie răspuns