livrare intracomunitara
Re: livrare intracomunitara
o livrare de bunuri catre un client din uniune cu vat-uri valide de ambele parti, in declaratia 300 la ce rand se completeaza ?
- fagarasa176
- Mesaje: 8241
- Membru din: Mar Ian 12, 2010 12:00 am
- Localitate: ..la mare...la soare
- Contact:
Re: livrare intracomunitara
Ti'am raspuns deja
La randul 1
La randul 1
Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
Re: livrare intracomunitara
multumesc, multumesc
-
- Mesaje: 23
- Membru din: Mar Noi 08, 2016 11:43 am
Re: livrare intracomunitara
Ziua buna tuturor. Am o speta la care m.am blocat, va rog sa ma ajutati. Achizitie si livrare de bunuri intracomunitare, parteneri cu cod TVA valid, cum inregistrez in saga... si achizitiile si livrarile la tip factura selectez "T" si calculez TVA 19%? Multumesc anticipat. Zi frumoasa!
Re: livrare intracomunitara
La achiziții, da, la livrări nu.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: livrare intracomunitara
Am o firma platitoare de tva trimestrial. Firma face livrari intracomunitare de bunuri. Trebuie sa treaca la TVA lunar?
Re: livrare intracomunitara
Ai citit Codul Fiscal art. 322, despre conditiile de a ramane la "trimestru"?
Re: livrare intracomunitara
Nu, nu trebuie. Doar dacă are achiziții intracomunitare de bunuri.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: livrare intracomunitara
Buna,
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns. PFA prestator de servicii IT. In oct depaseste plafonul pt TVA si devine platitor de TVA de la 01 noiembrie 2022. In Noiembrie 2022 emite factura pentru servicii de IT prestate catre un client din Franta inregistrat ca platitor de TVA. Emitem factura cu TVA 0 si declaram servicii scutite, sau platim TVA in Romania pentru aceste servicii, ca fiind TVA colectat?
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns. PFA prestator de servicii IT. In oct depaseste plafonul pt TVA si devine platitor de TVA de la 01 noiembrie 2022. In Noiembrie 2022 emite factura pentru servicii de IT prestate catre un client din Franta inregistrat ca platitor de TVA. Emitem factura cu TVA 0 si declaram servicii scutite, sau platim TVA in Romania pentru aceste servicii, ca fiind TVA colectat?
Re: livrare intracomunitara
Cu zero.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: livrare intracomunitara
Buna ziua, va rog sa ma ajutați cu o integistrarea unei livrări intracomunitare
Am înregistrat clientul , m-am dus la ieșiri in valuta am bifat factura dar in decont 300 nu apare la te 1 iar in 390 nu apare deloc
Unde am greșit?
Am înregistrat clientul , m-am dus la ieșiri in valuta am bifat factura dar in decont 300 nu apare la te 1 iar in 390 nu apare deloc
Unde am greșit?
Re: livrare intracomunitara
Alege țara clientului corect.
Re: livrare intracomunitara
Buna ziua,
Am un PFA care realizeaza produse handmade pe care intentionez sa le vand prin intermediul platformei Emag si in Ungaria. Nu sunt platitor de TVA in Romania. Intrebarile mele sunt:
1 Comenzile sunt facute in HUF eu am pretul produselor in RON cum emit factura, am posibilitaea de a integra cursul BNR pentru HUF in aplicatie?
2.E nevoie de un alt formular de factura in acest caz? Daca DA cum pot sa-l selectez?
3.Incasarile se fac cam dupa o luna in cont bancar in RON si apar diferente de curs in acest interval de timp cum e corect sa fie evidentiate?
4. Facturile pentru comisioanele Emag sunt tot in HUF , plata lor se face prin deducere din ceea ce am de incasat dar in aplicatie cum e corect sa fie inregistrate in RON la curs BNR din ziua emiterii sau a platii?
Ma opresc aici... poate intrebarile mele sunt putin haotice imi cer scuze pentru asta
Un an nou bun cu spor si sanatate!
Maia
Am un PFA care realizeaza produse handmade pe care intentionez sa le vand prin intermediul platformei Emag si in Ungaria. Nu sunt platitor de TVA in Romania. Intrebarile mele sunt:
1 Comenzile sunt facute in HUF eu am pretul produselor in RON cum emit factura, am posibilitaea de a integra cursul BNR pentru HUF in aplicatie?
2.E nevoie de un alt formular de factura in acest caz? Daca DA cum pot sa-l selectez?
3.Incasarile se fac cam dupa o luna in cont bancar in RON si apar diferente de curs in acest interval de timp cum e corect sa fie evidentiate?
4. Facturile pentru comisioanele Emag sunt tot in HUF , plata lor se face prin deducere din ceea ce am de incasat dar in aplicatie cum e corect sa fie inregistrate in RON la curs BNR din ziua emiterii sau a platii?
Ma opresc aici... poate intrebarile mele sunt putin haotice imi cer scuze pentru asta
Un an nou bun cu spor si sanatate!
Maia
Re: livrare intracomunitara
1. Introduceți factura în ieșiri valută la unități monetare de câte 100 HUF. Cursul HUF al BNR este dat la 100 HUF nu pe 1 HUF.
2. Nu.
3. Nicicum. La partidă simplă nu se evidențiază separat diferențele de curs. Se trece suma plătită sau încasată, după caz, direct în lei.
4. La data care au scăzut suma. De regulă la data facturii lor.
2. Nu.
3. Nicicum. La partidă simplă nu se evidențiază separat diferențele de curs. Se trece suma plătită sau încasată, după caz, direct în lei.
4. La data care au scăzut suma. De regulă la data facturii lor.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: livrare intracomunitara
Buna ziua ,
la multi ani tuturor colegilor si in special echipei Saga care intotdeauna ne-a salvat din situatii dificile,
sanatate, un an plin de realizari si impliniri !
Si la inceput de an vin si cu o problema:
un SRL infiintat in dec.2022, neplatitor de tva intentioneaza sa vanda tablouri (facute de administrator) prin intermediul online in UE si in afara UE, trebuie sa se inregistreze ca platitor de tva innainte de a efectua livrari sau dupa ce atinge plafonul de 300000 ron.
Acum urgent vrea sa vanda un tablou in America, cum trebuie sa procedez ?
Va multumesc.
la multi ani tuturor colegilor si in special echipei Saga care intotdeauna ne-a salvat din situatii dificile,
sanatate, un an plin de realizari si impliniri !
Si la inceput de an vin si cu o problema:
un SRL infiintat in dec.2022, neplatitor de tva intentioneaza sa vanda tablouri (facute de administrator) prin intermediul online in UE si in afara UE, trebuie sa se inregistreze ca platitor de tva innainte de a efectua livrari sau dupa ce atinge plafonul de 300000 ron.
Acum urgent vrea sa vanda un tablou in America, cum trebuie sa procedez ?
Va multumesc.