Scris: Joi Iun 24, 2010 5:04 pm
Multumesc! Pasii 3-6 imi erau neclari
ciobanuc605 scrie:Pentru depunerea declaratiilor on line (cele de la finante) este o procedura un pic mai complexa.
1. in primul rand, trebuie sa ai o semnatura electronica certificata (eu o am de la CERTSIGN)
2. se genereaza declaratiile fiscale in saga prin butonul actualizare date
3. dupa generarea declaratiilor se apasa butonul generare XML si in felul acesta se genereaza pe discheta fisierele necesare
4. se descarca de pe adresa www.anaf.ro formularele in format pdf ale declaratiilor 100, 102, 300, 390
5. se deschide formularul 100 in format pdf, apoi comanda documents-forms-import data
6. selecteaza fisierul xml de pe discheta corespondent formularului 100
7. se semneaza declaratia cu semnatura electronica
8. se incarca declaratia pe pagina anaf la sectiunea transmitere declaratii
ATENTIE: pentru a putea transmite declaratiile electronice trebuie ma intai sa obtii acceptul de la finante.
Daca mai sunt nelamuriri, va stau la dispozitie, eu am deja un an de cand depun declaratiile la finante in format eletronic, in ceea ce priveste ITM le depun electronic, insa direct pe pagina lor, incarcarea declaratiei este foarte simpla, practic nu completezi decat nr. de salariati, fondul de salarii si valoarea comisionului, dureaza 10 secunde pentru o firma.