Pagina 6 din 7

Scris: Vin Apr 23, 2010 9:53 pm
de eugen01
ehhmmm....vrutul asta...si organizatiile patronatelor..vroiau pana mai deunazi niste inlesniri (microintrprinderi, scutire impozit pe profit etc..)...dar un ucaz de la ANAF/MF/Guv parafat si intarit de parlament (deh...alesii nostrii)...are darul de a aduce visatorii la realitate..

Scris: Sâm Apr 24, 2010 8:06 pm
de eugen01

Scris: Sâm Apr 24, 2010 8:22 pm
de eugen01

Scris: Dum Apr 25, 2010 12:53 pm
de balazse
Eu sunt de parere ca ar trebui sa se reduca fiscalitatea, adica din mult putin s-ar putea obtine mai mult ca si acum. Dar asta este o parere si nu este 100% ca in urma implementarii ar s-ar ajunge la rezultatul estimat.

Scris: Dum Apr 25, 2010 2:57 pm
de danilevicis
Normal, adica daca este criza, in loc sa largesti baza de impozitare si sa impovarezi, mai bine reduci fiscalitatea, sa lasi loc celor care produc sa aduca bunastare.

Scris: Dum Apr 25, 2010 3:06 pm
de balazse
Eu stiu cel putin 2-3 firme care ar incepe activitatea, adica sa angajeze 2-3 angajati, daca s-ar reduce semnificativ impozitul minim sau daca ar fi doar impozitul pe profit, iar daca ar fi impozitul micro (fara minim) sunt sigur de inca vreo 5 firme care si-ar relua activitatea.
Cu fiscalitatea asta doar creste munca la negru.

Scris: Dum Apr 25, 2010 8:37 pm
de eugen01
d'acord...s-au primit observatii si de afara pe tema asta.Adica sa-si imbunatateasca gradul/modul de colectare nu sa largeasca baza de impozitare.Dar asta e...nu stiu cum se face dar am ales calea aia originala si...fascinanta.Nu stiu cum se face ca in rapoartele, clasamentele facute suntem pe ultimul loc in materie de masuri anti criza....si totusi agentiile de rating ne-au avansat, adica ne-au scos din zona de tara cu grad mare de investment risc.Cred ca ne mai paste un imprumut.Asa..doar ca sa mai amintesc niste cifre, pentru alea 22 - 24 de mld usd, in anii 80 am tras aproape 10 ani.

Scris: Mie Apr 28, 2010 12:02 pm
de danilevicis

Scris: Mie Apr 28, 2010 12:12 pm
de danilevicis
"Potrivit unei alte modificari, "introducem dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili obligatia fiscala prin metode indirecte de reconstituire a veniturilor sau cheltuielilor, cand se constata ca evidentele contabile sau declaratiile contribuabilului nu reflecta situatia fiscala de fapt sau cand aceste documente nu sunt puse la dispozitie", a mai precizat ministrul Finantelor Publice."

Tot din Modificari ale Codului de procedura fiscala, aprobate de Guvern

Scris: Mie Apr 28, 2010 12:24 pm
de eugen01
d>
sa inteleg ca se poate (se prevede!) incheia un contract de prestari servicii pentru contabilitate cu ..organele abilitate??? :D :shock:
Astept.."mercurialul" ...

Scris: Mie Apr 28, 2010 12:34 pm
de danilevicis
:D :D
Mi s-a anuntat Fiscul poimaine.... astept sa vad cum imi stabilesc ... prin "metode indirecte de reconstituire veniturile si cheltuielile"... :D

Scris: Mie Apr 28, 2010 1:02 pm
de eugen01
d>
ce sa zic..BAFTA!!! (Nihil sine Bafta et Magna cum Propteaua!)

astept raport complet :)

Scris: Mie Apr 28, 2010 10:40 pm
de ciobanum147
Albinuta fii tare inteapa-i pe toti stiu ca poti am inteles de pe forum ca stii f.multe bafta si sa ne scrii ce vor :P

Scris: Vin Apr 30, 2010 8:43 pm
de danilevicis
Yupii, am scapat, am clasat tot ce a fost pana in martie 2010.
Vreau sa-i multumesc lui Tomac, caci inregistrarile pe care le-am facut aici, cu ajutorul lui, au fost bune. Mi s-a luat o piatra de pe inima. M-au intrebat daca anulez amortizarea si asta a fost tot.

Vreau sa zic, ca au intrat in programul saga si au verficat, au luat toate inregistrarile de care au avut nevoie. Au listat fise de conturi, registrele de evidenta fiscala.

Am avut o chirie cu primaria, iar primaria mi-a emis doar chitanta. Au spus, chitanta nu este document justificativ al cheltuielii ci doar factura, si ca cei de la primarie ar trebui sa stie sa emita factura. Dar na...

O factura de reparatie (prestare de serviciu) pentru ca nu exista si un contract de prestari servicii, la fel, nu ar justifica darea pe cheltuiala. Asta chiar nu am stiut-o.

Au mai verficat obiectele de inventar si 231, cum le-am gandit sa le dau, fie pe 303 sau 231.

Apropo de postarea lui septimu de azi, cu modificarea codului de procedura fiscala, de stabilire indirecta a v. si ch. au verificat rulajul lui 711 cu rulajul lui 601. Adica proportia ca valoare dintre productia obtinuta si principalul element de chelt. cu mat. prima.

Si... au verificat depasirea plafonului de plati , cel de 10.000 lei/ zi la registrul de casa.
In rest, TVA, impozit profit, impozit dividende etc, declaratii ...

Pasnici si draguti, nu am ce zice, bine ca am trecut si peste asta...
:D

Scris: Sâm Mai 01, 2010 12:02 pm
de eugen01
d>
felicitari!! :D
cum au explicat cele doua probleme
1.Chitanta de la primarie.Mai sunt institutii ale statului care emit doar chitanta la incasare.Din moment ce exista contract de inchiriere...nu inteleg, sau au vrut sa zica de fapt ca daca nu emite furnizorul trebuia sa emiti autofactura??? (e un articol in CF referitor la aceasta situatie)
2.Contract de prestari servicii.Depinde ..daca duc masina la un service sa-i fac un RK sau sa-i schimb bieleta..nu e necesar ...doar primesc o factura insotita de un deviz.Dar daca acele prestari de servicii de reparatie sunt periodice..atunci da...trebuie un contract de prestari servicii, cu PV de preluare etc...

in fine...totul e bine cand se termina cu bine !! :)