balazse scrie:Corect ar fi fost ca diferenta de 9 zile sa le plateasca prin "alte venituri" sau sa le treaca pe anul 2011.
Eu zic ca mai exista o posibilitate ca in anul 2011 sa fie pontat 9 zile lucrate si sa primeasca tichete, dar efectiv sa fie in concediu.
Acum ar trebui ca seful contabil sa lucreze consecutiv, adica sau regleaza tichetele luate in plus din cauza zilelor de CO sau in luna in care le da sau in luna urmatoare dar nu anapoda, dar asta este parerea mea.
In luna decembrie aveau dreptul sa-i dea salariatului 22 tichete de masa, cand el de fapt a lucrat doar 10 zile!?

(conform fluturasului intocmit eronat, chiar daca situatia este si asa aiurea de tot...

)
Ma intreb ce rationament a avut!?
Daca tot a intocmit fluturasul asa de ce n-o fi trecut la tichete 10 buc. cu valoarea de 87,2!?!
Conform legii : Angajatorul distribuie salariatilor tichetele de masa, lunar, in ultima decada a fiecarei luni pentru luna urmatoare. Acesta nu poate acorda mai mult de un tichet de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna pentru care se efectueaza distribuirea si nu poate considera utilizat mai mult de un tichet de masa pentru fiecare zi lucrata din luna pentru care s-a efectuat distribuirea.
Nu se considera zile lucrate perioadele in care salariatii:
a) isi efectueaza concediul de odihna;
b) beneficiaza de zile libere platite;
c) sunt delegati sau detasati in afara localitatii in care isi au locul permanent de munca si primesc indemnizatie zilnica sau lunara de delegare sau de detasare;
d) se afla in concediu pentru incapacitate temporara de munca, sunt absenti de la locul de munca ori se afla in alte situatii stabilite de angajator impreuna cu organizatiile sindicale sau, dupa caz, cu reprezentantii salariatilor.
Asadar, in nici o situatie, angajatorul nu poate acorda mai mult de un tichet de masa pentru fiecare zi lucratoare (art. 11 din Normele de aplicare a Legii nr. 142/1999 privind acordarea tichetelor de masa).
Deci...............

daca stau bine si ma gandesc cred ca o sa-i opresc cval.tichetelor (12 buc) din decembrie

asta ca sa scap de decembrie si s-o reglez vis-a-vis de fluturasul din decembrie...
Pe ianuarie trebuie sa discut cu seful contabil sa-i dea si diferenta de tichete ca si-asa nu s-a intocmit statul de plata...in fine....trebuie s-o gandesc.
