Pagina 1 din 1

Termenul de depunere a registrului general de evidenţă a sal

Scris: Vin Ian 26, 2007 10:38 pm
de ardeleann
Termenul de depunere a registrului general de evidenţă a salariaţilor în formă electronică la inspectoratul teritorial de muncă a fost modificat printr-o Hotărâre adoptată de Guvern în şedinţa din 24 ianuarie. Potrivit noilor prevederi, data limită de depunere este 31 martie 2007.

Potrivit HG nr. 161/2006 privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor, angajatorii care au încadrat personal cu contract individual de muncă erau obligaţi să transmită inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază teritorială îşi au sediul sau domiciliul, după caz, registrul în formă electronică, până la data de 1 septembrie 2006.

Soluţia tehnică privind registrul în format electronic şi aplicaţia informatică pentru completarea şi transmiterea acestuia de către angajatori au fost realizate de către Inspecţia Muncii şi puse gratuit la dispoziţia angajatorilor care au obligaţia de a înfiinţa registrul. Din cauza noutăţii şi complexităţii aplicaţiei informatice, un număr mare de angajatori au transmis Inspecţiei Muncii şi inspectoratelor teritoriale de muncă solicitări de prelungire a termenului de depunere a registrului.

Scris: Sâm Ian 27, 2007 3:06 pm
de munteanc
am o intrebare.

registrul de evidenta pe hartie se mai completeaza? sau o sa fie completat numai in program?

Scris: Sâm Ian 27, 2007 10:08 pm
de busteani
In mod normal nu ar mai trebui completat si cel de mana, dar nu stiu daca exista ceva reglementari in acest sens. Poate ne ajuta cineva mai bine documentat!

Scris: Dum Ian 28, 2007 3:48 pm
de ardeleann
Registrul de evidenta a salariatilor se arhiveaza la sediul angajatorului si se pastreaza conform legii ... 50 de ani.In cazul lichidarii societatii se va preda cu proces verbal ITM din raza sediului social ...
Incepand cu 01.01.2007 se completeaza Registrul in format electronic si se raporteaza la ITM cf. reglementarilor din HG 161/2006.Punct.

Spor la treaba

Scris: Lun Ian 29, 2007 5:10 pm
de paraschivescuc
Guvernul României

Hotărâre nr. 53/2007
din 24/01/2007


pentru modificarea alin. (2) al art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 161/2006 privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor


Publicat in MOF nr. 64 - 26/01/2007



Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 64 din 26/01/2007


Actul a intrat in vigoare la data de 26 ianuarie 2007






În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,


Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.


Articol unic. - Alineatul (2) al articolului 4 din Hotărârea Guvernului nr. 161/2006 privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 172 din 22 februarie 2006, cu modificările ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins:
"(2) Angajatorii care la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri au încadrat personal cu contract individual de muncă sunt obligaţi să transmită inspectoratului teritorial de muncă în a cărui rază teritorială îşi au sediul sau domiciliul, după caz, registrul în formă electronică, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri."


PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemneaza:
---------------
Ministrul muncii, solidaritatii sociale
si familiei,
Gheorghe Barbu





Bucureşti, 24 ianuarie 2007.
Nr. 53.