Pagina 1 din 1

referitor la ordonantari - pentru administrator

Scris: Mar Feb 13, 2007 10:41 am
de ungurianuc01
Revin cu problema ordonantarilor. La Ordonantari nu cred ca calculul disponibilului din contul de angajamente bugetare este corect. Disponibilul inaintea efectuarii platii (ct 950) nu este bun (col.2 din Propunerea de angajare a unei cheltuieli). Trebuie preluat col 3 din Propunere (disponibil de credite ce mai poate fi angajat), Se p-oate rezolva acest lucru? Actualmente la Ordonantare col 3 (Disponibil dupa efectuarea platii nu reflecta disponibilul ce mai poate fi angajat si platit la articolul respectiv). Nu s-a sesizat nimeni? Testez acum varianta 3.0.210. Am luat de la cineva o varinata veche 3.0.181 si am testat acolo ALOP-ul. Acolo e bine algoritmul. Se poate rezolva?

Scris: Mar Feb 13, 2007 2:51 pm
de radus168
Nu sunt sigur ca ai dreptate.
Dupa parerea mea coloana 3 la Ordonantare trebuie sa reflecte disponibilul din contul de angajamente, respectiv suma de platit aferenta cheltuielilor angajate.


Ex: am angajat 300 ron la un anumit articol...in propunere col 2 si platesc 250 ron in ordonantare se reflecta in col.3 suma ramasa de platit din cheltuiala angajata 50 ron

Dupa observatia ta la un moment dat apare cazul:
abrobat 500 ron..prin buget
angajat 400 ron .....disponibil de angajat 100 ron
platesc 300 ron......deci am col3 de la popunere 100 ron , pe care u vrei s'o treci in ordonantare in col 1....rezulta col. 3 suma negativa (-200 ron)

raspuns pt. radus168

Scris: Mar Feb 13, 2007 8:12 pm
de ungurianuc01
O ordonantare de plata se refera la o anumita propunere de cheltuiala, la un anumit angajament. Deci disponibilul dinaintea efectuarii platii se refera, sau trebuie sa se refere numai pentru un anumit angajament, o anumita propunere nr... Deci nu trebuie cumulat cu alte angajamente efectuate la articolul respectiv. Esti de parere ca varianta 3.0.210 genereaza coret ordonantarea de plata? poti argumenta ? ai testat cu de ex. 4 plati succesive la acelasi articol bugetar in aceiasi zi? merci anticipat pt.raspuns. Eu personal cred ca e o eroare la ordonatari. Imi poate da un raspuns cineva care foloseste varianta 3.0.210? Va multumesc anticipat la toti care vor raspunde, inclusiv administratorul.

Scris: Mar Feb 13, 2007 9:58 pm
de radus168
O sa mai arunc o privire pe lege, desi lucrez de ani in sistem.
Din explicatia ta rezulta ca trebuie sa avem un cont 950 (fost) defalcat pe fiecare articol bugetar al fiecarui furnizor.
Pe moment raman la parerea ca, da ordonanterea e aferenta unei propuneri sau angajament, dar suma de la disponibil se refera la total cont 950 pe articolul respectiv, nu doar furnizorului respectiv.

Scris: Mie Apr 04, 2007 3:44 pm
de iliutaa
Si eu utilizez prg. SAGA B doar de 2 luni.Sint incintat ,dar mai am multe de invatat.Referitor la ordonantari ,la listarea lor constat ca nu sint corecte,in schimb angajam. buget.individual si propunerea de angaj. chelt. sint corecte.Care sint pasii de urmat sau cum se poate corecta ca sa fie Ok.Multumesc.

ordonatari

Scris: Mie Apr 11, 2007 3:05 pm
de moruzc
Si eu sunt de aceiasi parere, ca partea cu ordonantarile din program nu e tocmai ok, am mai semnalat problema asta dar nu prea s-a rezolvat nimic...
Si cand ma gandesc ca am luat decizia de a lucra cu acest program in defavoarea altora exclusiv pe considerentul ca Saga rezolva si partea aceasta cu angajamentele si odonantarile... Deocamdata sunt un pic dezamăgit... poate se rezolva...

La ordonantari nu se mai lucreaza un pic?

Scris: Joi Mai 17, 2007 9:24 am
de durneas850
La ordonantari nu se mai lucreaza un pic?
In meniul Operatii-Angajamente/Ordonatari-Ordonantari de plata, in tabelul unde trebuie bifate platile - nu apar platile efectuate la salarii, ci numai platile la Bunuri si servicii.
Bineinteles ca si in Situatie Angajamente/Ordonantari nu imi apar plati efectuate decat la Bunuri si servicii, restul - platit 0 :(
Unde e hiba, gresesc eu undeva?
Help :)

Scris: Vin Iun 01, 2007 4:00 am
de Administrator
Am introdus un beneficiar special numit "Salarii". Numai cand se alege acesta apara platile aferente.

Scris: Vin Iun 01, 2007 4:03 am
de Administrator
Cu privire la sumele care trebuie sa apara in ordonatare, mie mi se parea ok asa cum procedeaza programul (avand in vedere destinatia contului 950).
Intr-adevar, parerea generala este alta, dar astept justificari cu trimitere la normele in vigoare, pentru a face modificari.