Pagina 1 din 1
deces
Scris: Dum Feb 18, 2007 2:40 pm
de cristeab
buna ziua va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: un salariat a decedat pe 01.01.2007 ,sotia este si ea angajata la aceiasi societate .ce trebuie sa-i plateasca societatea sotiei si cum inregistrez.decesul nu s-a cauzat unui accident de munca.multumesc mult.
Scris: Dum Feb 18, 2007 4:39 pm
de tomac
Drepturile de personal a sotului, pentru luna decembrie 2006 si un ajutor de deces in suma de 1270 lei (un salar mediu pe economie) -conform art.98 lit.e, art.126 din Legea 19/2000. Suma achitata cu titlu de ajutor de deces se va trece in anexa 1.2 la litera P (nr.cazuri/sume)
Scris: Mar Apr 10, 2007 9:51 am
de matel
Am si eu aproape aceiasi problema.
Unui angajat i s-a facut rau la locul de munca (comotie cerebrala), a fost dusa rapid cu salvarea la spital, unde dupa 2 zile a decedat.
S-a adus certificat de concediu medical pe cele 3 zile.
Ce trebuie sa fac? Mentionez ca persoana era cu conventie de la somaj, iar firma are doar 4(3) angajati.
Mersi anticipat.
Scris: Mar Apr 10, 2007 11:26 am
de herganiec
acelasi lucru cum a zis tomac doar ca ii calculezi zilele lucrate pt luna respectiva + zilele de CM, si un ajutor de deces cum s-a precizat.