Pagina 1 din 1

referitor la conditia de a semna bilant

Scris: Sâm Feb 24, 2007 12:35 am
de ionetei153
Asa cum am zis:de 4 ani semnez bilant,eu tin evidenta fiind angajat.Cei
de la Admin.fin Floresti -Ph unde le depun mi-au spus ca daca sunt angajat,
totul este ok.Pe forum am vazut tot felul de pareri.Totusi stie cineva exact cum sta treaba?

semnarea bilantului...

Scris: Mie Feb 28, 2007 2:29 pm
de racilad78
probabil ai studii....si mai esti si angajat...e ok !...daca nu, semneaza administratorul, care-i problema ?

semnarea bilantului...

Scris: Mie Feb 28, 2007 2:31 pm
de racilad78
oricum, daca nu erai angajat tu, sau societatea nu are contabil angajat...raspunderea e a administratorului

Scris: Mie Feb 28, 2007 6:25 pm
de busteani
Din cate am prins eu, am dedus ca daca cifra de afaceri depaseste limita pentru care poate semna administratorul bilantul pe raspunderea sa, este necesara angajarea unei persoane (daca nu exista deja in firma) cu studii superioare economice, care va semna acest bilant. Ideea e ca nu cred ca iti cere la depunerea bilantului copie dupa actele de studii, dar nu se stie niciodata .....

Scris: Sâm Mar 10, 2007 7:31 pm
de ionetei153
Administratorul poate semna pe raspunderea lui pana la cifra d 50 mii euroi.Daca contabilul angajat are studii M de specialitate,cu peste 30 ani experienta,mai ales ca cei 30 ani a lucrat in Control Financiar Intern, este
competent sa intocmeasca toata evidenta inclusiv bilantul, este corect si omeneste sa nu poata semna? Sa mai ia si altul niste bani pe munca lui?
Am inteles ca un bilant se semneaza de un expert cu 15-20 milioane lei vechi.Este corect? Nu cumva legea asta au dat-o in favoarea unora?
Trebuie sa ne unim fortele sa facem ceva pe tema asta.