Observatii in Situatii furnizori/Clienti

Ce crezi ca ar trebui introdus sau modificat la programe?
Încuiat
Mesaj
Autor
andreis491
Mesaje: 479
Membru din: Lun Apr 04, 2011 12:20 pm

Observatii in Situatii furnizori/Clienti

#1 Mesaj de andreis491 »

Nu stiu daca si voua vi se pare util, dar eu as aprecia unei rubrici de observatii in ecranul de Situatii furnizori/Clienti.
Mi se pare utila pentru a nota diverse informatii in legatura cu un anumit furnizor/client. De ex. La 31.08.2012 confirm soldul cu clientul X. Peste 6 luni cand intru pe situatia acelui client, o sa vad ca la 31.08.2012 am confirmat soldul.

andreis491
Mesaje: 479
Membru din: Lun Apr 04, 2011 12:20 pm

Re: Observatii in Situatii furnizori/Clienti

#2 Mesaj de andreis491 »

sau o alta varianta ar fi, ca in ecranul fise conturi, sa mai existe o coloana gen observatii care sa poata fi completata. De ex. la 27.08 am confirmat soldul cu furnizorul respectiv, si notez pe coloana alaturata ca un post-it, astfel incat sa imi apara de fiecare data cand vizualizez fisa de cont.

Imagine

andreis491
Mesaje: 479
Membru din: Lun Apr 04, 2011 12:20 pm

Re: Observatii in Situatii furnizori/Clienti

#3 Mesaj de andreis491 »

Am observat cu bucurie ca vers. 307 a inclus oarecum sugestia mea:
2. In ecranul "Intrari" s-a introdus o coloana pentru informatii suplimentare. Acestea apar si in situatiile de furnizori.
Totusi, modul de introducere a acestei observatii este destul de anevoios. De obicei, confirmarile de sold se trimit/primesc dupa inchiderea lunii. De ex. acum in noiembrie, primesc o confirmare de sold la 30.09.2012, luna fiind inchisa. Ca sa introduc aceasta observatie, trebuie sa redeschid luna septembrie, sa caut o factura, sa o devalidez, sa o modific, sa revalidez factura si sa reinchid luna septembrie.
Este cumva si alta solutie mai usoara si nu m-am prins eu?

Multumesc!

Avatar utilizator
balazse
Mesaje: 24109
Membru din: Vin Iun 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare

Re: Observatii in Situatii furnizori/Clienti

#4 Mesaj de balazse »

Pe forum gasesti utilizatori al programului si nu persoane din echipa Saga.
Daca doresti sa faci sugestii incearca sa scrii e-mail echipei Saga.
Sincer ceea ce doresti, adica sa introduci informatii la o data anterioara nu stiu cum s-ar putea implementa.
In postarile de mai jos ai mentionat o rubrica noua in fisa de cont (care sa apara doar in program, dar nu si la listare), dar inseamna ca acea rubrica ar fi unul editabil, ceea ce nu prea cred ca s-ar putea realiza (avand in vedere generarea situatilor).

Dupa parerea mea personala problema asta s-ar putea rezolva daca in meniul "articole contabile" (precum si la "N.C. ...") s-ar introduce un submeniu "detalii" unde s-ar putea adauga/modifica/sterge informatii suplimentare, acest lucru ar reprezenta introducerea unei coloane noi in baza principala de la "articole contabile", si atunci aceste informatii s-ar putea introduce si ulerior si ar fi vizibil doar in cadrul programului.

Încuiat