Pagina 1 din 1

Probleme inregistrare incasare factura

Scris: Vin Feb 01, 2013 10:01 am
de solomoneac
Am o problema referitoare la incasare factura. Am gresit data incasarii facturii, am sters din articole contabile inregistrarea(pentru ca factura era din luna iulie si nu am putut sterge incasarea altfel, sau nu am stiut), iar in momentul in care am reluat operatiunea, adica incasa in meniul iesiri, acea facura imi apare ca incasata.
Nu am stiut ca odata incasarea facuta o sa-mi apara factura ca incasata, asa ca, am incasat factura urmatoare. Cand am listat Situatia Clienti- Facturi+Incasari, am constatat ca incasasem factura precedenta, nu factura pe care doream s-o incasez. Si acum nu stiu cum sa procedez.

Re: Probleme inregistrare incasare factura

Scris: Vin Feb 01, 2013 10:12 am
de fagarasa176
Devalideaza factura, la mesajul ca s'au facut incasari/plati stergi plata/incasarea.

Re: Probleme inregistrare incasare factura

Scris: Vin Feb 01, 2013 10:30 am
de solomoneac
Problema e ca in momentul in care ma duc pe devalidare, imi apare mesaj cum ca ar tb sa listez toate situatiile precedente, factura fiind din 31.07.2012.
Multumesc oricum pentru raspuns. incerc sa vad ce se intampla.
O zi buna!

Re: Probleme inregistrare incasare factura

Scris: Sâm Feb 02, 2013 4:01 pm
de balazse
Mergi la "situatie-listari" -> "situatie clienti" -> te potizitonezi pe clientul in cauza -> treci la facturile clientului si apesi pe "verificare" -> cauti factura in cauza unde la "neachitat final" o sa ai suma facturii, iar la "nechitat la zi" o sa ai zero. Ca urmare vei modifica valoare la "neachitat la zi", astfel can vei inregistra incasarea nu o sa mai ai problema mentionata.