In 2013Am pierdut baza de date si am reintrodus o din nou fiecare intrare cea ce acum imi da diferente intre deconturi de tva si impozit de plata [in 2013 septembrie cind am pierdut datele am declarat tva si impozit la nivel trim 3 ca sa nu primesc amenda ]
1 ce articole contabile sa fac pt diferenta de la intrari si diferenta de la iesiri ca sa apara corect in bilant?
2 trebuie sa pun rectificativa pt declaratii?
3 salariatul firmei nu sia ridicat salariul sia luat alimente deci apare sold 421mare si lipsa gestiune Cum reglez
4La o linie de credit a fost girant mama admin care are acum oprire pe pensi cu suma respectiva scade creditul restant Cum inregistrez acea suma fac disp de incasare sau cum
Imi cer scuze pt atitea intrebari dar acum tote imi sint o tocana de legume in cap si ma m blocat nu mai striu ce sa fac multumesc
diferente
Re: diferente
Eu as zice sa te verifici cu jurnalele de acum si din perioadele respective sa vezi de unde vin diferentele.
Pe viitor ar fi bine sa tii de cele mentionate aici:
http://www.sagasoftware.ro/?p=1071
Pe viitor ar fi bine sa tii de cele mentionate aici:
http://www.sagasoftware.ro/?p=1071