Pagina 1 din 1

contract consignatie

Scris: Mar Sep 18, 2007 10:25 pm
de comand279
O societate (comercializeaza carti) are contracte de consignatie cu diverse depozite de carti din tara care la randul lor le distribuie in librarii, incasarile se fac pe masura vanzarii. Asa ca am hotarat sa fac avize in momentul livrarii si facturi in momentul incasarii. Pe aviz trec denumire, cantiate, pret unitar si mentiunea "ptr vanzare in regim de consignatie" iar in momentul incasarii banilor fac o factura cu referire la avizele eliberate. Eu cel putin asta am intales din codul fiscal. Daca gresesc v-as ruga sa ma corectati sau poate mai aveti completari la cele de mai sus. E prima data cand lucrez cu astfel de contracte si vreau sa fiu sigura c-am intales.

Va multumesc.

Scris: Mie Sep 19, 2007 9:01 am
de gheorghiud
am si eu acest aspect; la fel procedez si a venit auditorul pentru auditare si mi-a zis sa ma incadrez in CF si sa facturez pana in 15 zile chiar daca nu s-a vandut marfa.

Scris: Mie Sep 19, 2007 8:42 pm
de comand279
pai azi am avut o rambursare de TVA si mi-au zis sa fac bonuri de primire in consignatie, dar eu cred ca bonurile alea se fac ptr pers fizice, oricum nu stiau.
S-au luat ca eu am inregistrat veniturile pe baza bonurilor fiscale si ca trebuia sa inreg si facturile, ca poate pe facturile cumulate pe o zi am sume mai mari decat pe centralizatorul zilnic al casei de marcat.

Oricum rog frumos poate stie cineva sa ne scoata din ceata.

Scris: Joi Sep 20, 2007 4:01 am
de tomac
Eu zic ca ai procedat corect. Mai lasa-i pe cei din finante.O buna parte din ei invata de la agenti economici ce si cum trebuie facut. :)