Dezvoltare - produs gestionare cabinet evidenta contabila
Scris: Mie Mar 04, 2015 8:55 pm
Dezvoltăm o aplicaţie web destinată gestionării unui cabinet de contabilitate şi dorim să primim sugestii pentru noi facilităţi. Va mulţumim pentru ajutor ... anticipat.
La ce ne-am gândit şi realizat până acum:
1. Evidenţă clienţi ( lucrăm la preluarea automată din SAGA ) - implementat cam tot ce regăsiţi în dosarul fiscal de la ANAF ( fără situaţia sumelor neplătite )/ împuterniciri/încarcare fişiere gen: CUI/Act constitutiv etc.
2. CRM - intern între angajaţii firmei de contabilitate + extern pentru clienţi
2.1 Primire şi transmitere alerte prin e-mail în acest sens
2.2 Încărcare documente
3.Clientul se va autentifica într-o interfaţă unde va putea observa progresul situaţiei contabile. (Stadiile propuse de noi pentru fluxul unui dosar :Nepreluat(Clientul nu apredat dosarul către firma de contabilitate)/Preluat ( clientul a adus dosarul şi a fost preluat )/Scanat ( Documentele au fost scanate )/În lucru ( Documentele sunt în curs de prelucrare /Aşteptare detalii (Se aşteaptă informaţii de la client)/Verificare ( Un senior a început să verifice dosarul) /Finalizat - trimite informare către client + fişiere ataşate a situaţiei contabile / Predat dosar către client ( se lucrează la generarea procesului verbal de predare primire)
4.Evidenţă declaraţii pe diferite stadii
5.Facturare recurentă clienţi + chitanţe - ( dezvoltat şi importul în saga )
6.Calendar
O seara frumoasă !
La ce ne-am gândit şi realizat până acum:
1. Evidenţă clienţi ( lucrăm la preluarea automată din SAGA ) - implementat cam tot ce regăsiţi în dosarul fiscal de la ANAF ( fără situaţia sumelor neplătite )/ împuterniciri/încarcare fişiere gen: CUI/Act constitutiv etc.
2. CRM - intern între angajaţii firmei de contabilitate + extern pentru clienţi
2.1 Primire şi transmitere alerte prin e-mail în acest sens
2.2 Încărcare documente
3.Clientul se va autentifica într-o interfaţă unde va putea observa progresul situaţiei contabile. (Stadiile propuse de noi pentru fluxul unui dosar :Nepreluat(Clientul nu apredat dosarul către firma de contabilitate)/Preluat ( clientul a adus dosarul şi a fost preluat )/Scanat ( Documentele au fost scanate )/În lucru ( Documentele sunt în curs de prelucrare /Aşteptare detalii (Se aşteaptă informaţii de la client)/Verificare ( Un senior a început să verifice dosarul) /Finalizat - trimite informare către client + fişiere ataşate a situaţiei contabile / Predat dosar către client ( se lucrează la generarea procesului verbal de predare primire)
4.Evidenţă declaraţii pe diferite stadii
5.Facturare recurentă clienţi + chitanţe - ( dezvoltat şi importul în saga )
6.Calendar
O seara frumoasă !