Pagina 1 din 1

PFA - perioada TVA

Scris: Mie Iun 24, 2015 7:22 am
de rovidg116
In SAGA PS ar trebui introdus o facilitate de inchidere lunara/trimestriala (numai din punct de vedere al TVA). In momentul de fata este foarte usor sa dai peste cap situatiile de TVA (mai ales daca e cu TVA la incasare si perioada lunar). Sau macar sa apara o atentionare cand introduci o inregistrare mai veche de luna curenta de lucru...

O zi buna

Re: PFA - perioada TVA

Scris: Mie Iun 24, 2015 8:50 am
de balazse
O atentionarea ar fi optim pentru a preveni acest tip de greseala, dar intrebare este cum sa se implementeze.
Tu la ce te-ai gandit exact?

Re: PFA - perioada TVA

Scris: Mie Iun 24, 2015 11:12 am
de rovidg116
De exemplu legat de rubrica - data document - in sensul ca daca se introduce o inregistrare care are data in luna n-2 (luna n fiind luna curenta, iar n-1 luna in lucru) sa apara o atentionare.

Re: PFA - perioada TVA

Scris: Mie Iun 24, 2015 11:39 am
de balazse
Poate la "data", nu?
Daca se trece la "data document" atunci oricum in D.300 apare la regularizari.
Acest lucru ii optim doar pentru cei care sunt inregistrati in scopuri de TVA, ca in rest ii cam deranjant sa apara la fiecare inregistrare acel mesaj.

Re: PFA - perioada TVA

Scris: Mie Iun 24, 2015 6:40 pm
de rovidg116
Exact, la "data" ma refer. Eventual atentionarea respectiva sa fie activa doar la cei inregistrati in scop de TVA.