Pagina 1 din 1

Persoana autorizata pentru semnare declaratii

Scris: Sâm Ian 23, 2016 11:06 am
de pinteae
Consider ca ar fi benefic daca ar fi mutate capurile pentru completarea datelor persoanei imputernicite sa semneze declaratiile. In loc sa fie la Decontul de TVA, in fereastra "Alte informatii", sa fie in alta parte (de ex. la D100, la inchidere luna), sa putem introduce/schimba datele persoanei.
Sa poata accesa toti utilizatorii, indiferent ca sunt sau nu sunt platitori de TVA.
In prezent, eu intampin dificultati in a schimba datele persoanei imputernicite sa semneze declaratiile, deoarece firma respectiva nu mai este inregistrata in scopuri de TVA, in consecinta nu mai pot accesa fereastra in cauza, chiar daca am modificat starea din ecranul "Administrare".

Re: Persoana autorizata pentru semnare declaratii

Scris: Sâm Ian 23, 2016 11:20 am
de ferenta
Dacă în jurnal cumpărări/vânzări, alegi acolo sus, în stânga, o perioadă de când era plătitor de TVA, atunci poţi modifica numele şi prenumele persoanei.

Re: Persoana autorizata pentru semnare declaratii

Scris: Sâm Ian 23, 2016 12:10 pm
de balazse
Cel mai bine ar fi sa se poate introduce si la D100 si D112, adica ori unde ai introduce sa fie preluat si la celealte.

Re: Persoana autorizata pentru semnare declaratii

Scris: Sâm Ian 23, 2016 2:45 pm
de tomac
Se poate introduce și la D112. Se intră la operații - state salarii - se adaugă temporar un stat de salarii dacă nu are salariați și se operează acolo.

Re: Persoana autorizata pentru semnare declaratii

Scris: Sâm Ian 30, 2016 11:16 am
de pinteae
Cristi, sunt de acord cu tine ca este o varianta dar, ca si in cazul descris anterior, tot de compromis ramane. Eu cred ca cel mai corect ar fi ca acele campuri sa le gasim atasate declaratiei D100, deoarece aceasta declatatie o depun toate firmele, cel putin odata pe trimestru.

Re: Persoana autorizata pentru semnare declaratii

Scris: Sâm Ian 30, 2016 4:29 pm
de tomac
Eu am indicat o alternativă, nu am spus că nu ai dreptate :)