Societate cu 2 puncte de lucru, in baze de date separate
Scris: Mar Mai 17, 2016 3:54 pm
Buna ziua,
Am o societate la care se doreste tinerea contabilitatii in doua baze de date diferite, aferente cate unui punct de lucru.
Am oferit varianta contabilizarii pe grupe, insa este refuzata aceasta varianta in primul rand pentru ca nu se poate da situatia facturilor de incasat/de platit separat pentru fiecare punct de lucru.
In situatia in care vom crea doua baze de date, bunuiesc ca nu va fi o problema sa prezentam 2 jurnale de vanzari respectiv de cumparari, registrele de casa oricum trebuie prezentate separat, ar ramane problema balantelor pe care ma gandesc sa le export in excel si sa le cumulez astfel incat sa obtin o balanta totala.
Problema pe care nu stiu sa o rezolv este cea a declaratiilor. Daca generez doua declaratii 100, 300, 394 si 112, le pot reuni intr-una singura? Cum?
Multumesc si daca aveti cumva observatii sau aspecte pe care considerati ca ar trebui sa le iau in calcul va rog sa-mi spuneti.
Am o societate la care se doreste tinerea contabilitatii in doua baze de date diferite, aferente cate unui punct de lucru.
Am oferit varianta contabilizarii pe grupe, insa este refuzata aceasta varianta in primul rand pentru ca nu se poate da situatia facturilor de incasat/de platit separat pentru fiecare punct de lucru.
In situatia in care vom crea doua baze de date, bunuiesc ca nu va fi o problema sa prezentam 2 jurnale de vanzari respectiv de cumparari, registrele de casa oricum trebuie prezentate separat, ar ramane problema balantelor pe care ma gandesc sa le export in excel si sa le cumulez astfel incat sa obtin o balanta totala.
Problema pe care nu stiu sa o rezolv este cea a declaratiilor. Daca generez doua declaratii 100, 300, 394 si 112, le pot reuni intr-una singura? Cum?
Multumesc si daca aveti cumva observatii sau aspecte pe care considerati ca ar trebui sa le iau in calcul va rog sa-mi spuneti.