Pagina 1 din 1

Societate cu 2 puncte de lucru, in baze de date separate

Scris: Mar Mai 17, 2016 3:54 pm
de constantind17
Buna ziua,
Am o societate la care se doreste tinerea contabilitatii in doua baze de date diferite, aferente cate unui punct de lucru.

Am oferit varianta contabilizarii pe grupe, insa este refuzata aceasta varianta in primul rand pentru ca nu se poate da situatia facturilor de incasat/de platit separat pentru fiecare punct de lucru.

In situatia in care vom crea doua baze de date, bunuiesc ca nu va fi o problema sa prezentam 2 jurnale de vanzari respectiv de cumparari, registrele de casa oricum trebuie prezentate separat, ar ramane problema balantelor pe care ma gandesc sa le export in excel si sa le cumulez astfel incat sa obtin o balanta totala.

Problema pe care nu stiu sa o rezolv este cea a declaratiilor. Daca generez doua declaratii 100, 300, 394 si 112, le pot reuni intr-una singura? Cum?

Multumesc si daca aveti cumva observatii sau aspecte pe care considerati ca ar trebui sa le iau in calcul va rog sa-mi spuneti.

Re: Societate cu 2 puncte de lucru, in baze de date separate

Scris: Mar Mai 17, 2016 4:18 pm
de herganiec
nu ne-ati spus ce e mai important .. care e scopul sa se tina astfel evidenta?
Daca e punct de lucru evidenta principala se tine la sediu si doar anumite situatii se pot tine pe puncte de lucru.
Nu cred ca veti putea face ce doriti decat lucrand cu grupe GRUPA 1 PUNCTUL DE LUCRU 1 SI GRUPA 2 PCT. LUCRU 2.
daca introduceti asa, veti putea sa listati multe situatii pe grupe.
Dar nu v-ar recomanda sa va jucati cu partea de declaratii de la salarii (cum ati zis D112 pe puncte de lucru, etc). Da state de plata merge separat dar nu va recomad D112 pe grupe nu vad rostul.
Viramentele se fac pe firma nu pe puncte de lucru.

Re: Societate cu 2 puncte de lucru, in baze de date separate

Scris: Mar Mai 17, 2016 6:08 pm
de constantind17
Buna ziua,
Administratorul doreste sa lucreze pe doua baze de date ca sa fie complet separate toate cheltuielile, veniturile, datoriile catre furnizori si clienti.
Pe el nu-l intereseaza cum grupam noi informatiile, vrea sa aiba praactic 2 societati intr-una singura. De altfel asta si propusesem initial, sa faca doua societati daca vor sa fie atat de delimitate activitatile, insa nu au vrut prin prisma TVA-ului care ar fi trebuit obtinut si pe a doua societate.