Pagina 1 din 1

Cum sa inregistrez

Scris: Sâm Ian 19, 2008 8:02 pm
de iancuv98
Poate sa ma sfatuiasca cineva cum trebuie operata in program urmatoarea situatie:
Am o factura emisa de ANIF de exemplu (total facturat 1000+TVA190)la care am obligatia sa platesc integral 190 valoarea TVA plus 100 reprezentand 10% din factura fara TVA,iar diferenta de 900 o acopera statul prin subventie in agricultura,dar face viramentul direct in contul ANIF.
Astfel eu operez la plati pe baza de chitanta doar o parte din factura ,diferenta pe care o achita statul nu stiu cum sa o introduc la plati pentru a nu figura in situatie furnizori cu sume neachitate si totodata suma primita ca subventie sa fie inegistrata la vernitiri.
Multumesc......!

Scris: Mar Ian 22, 2008 8:34 am
de popescuv
si eu am aceasta problema se pare ca nu stie nimeni, nu stiu daca este corect suma datorata s-o inregistram pe venit.astept pareri

Scris: Mar Ian 22, 2008 9:24 am
de iancuv98
Ba eu cred ca suma pe care o acopera statul prin subventii trebuie inregistrata pe venituri,problema mea este com sa fac inregistrarile in programul saga pentru ca sumele acordate de stat din subventii direct in contul ANIF sa-mi stinga mie datiria creata in program (in situatie furnizori )in momentul inregistrarii factururii emisa de ANIF si totodata suma respectiva sa fie preluata va venitiri.

Scris: Mar Ian 22, 2008 12:56 pm
de popescuv
ar trebui sa ne trimita cei de la ANIF o adresa in care sa ne spuna ca s-au primit subventiile pentru facturile emise, eu am fost la DADR si au spus ca nu au primit nici pana acum subventiile (23 decembrie)pentru apa cei de la ANIF, nici eu nu stiu cum sa fac, poate ne ajuta cineva

Scris: Mar Ian 22, 2008 2:44 pm
de tomac
Intrarea:
3xx=401.......1000
4426=401.....190

Plata:
401=5121.....290
445=7412.....900
401=445........900

Scris: Mar Feb 12, 2008 3:31 pm
de filipn
am urmatoarea situatie:
in luna ianuarie se incheie un contract cu o firma ce comercializeaza si monteaza instalatii pentru tratarea si epurarea apei.in contract este urmatoarea clauza .se achita c/ valoarea sumei din contract si apoi se aduce marfa.intrebarea mea este cum inregistrez acest contract ,plata se face in rate. ( nu am factura)

Scris: Vin Feb 15, 2008 3:28 pm
de tomac
Înregistrezi ca avans şi emiti autofactură.