Pagina 1 din 1

livrare casute lemn in Elvetia

Scris: Mar Mai 16, 2017 1:05 pm
de turdaa
Srl platitor de tva, microintreprindere, produce si vrea sa livreze casute de lemn in Elvetia.
1.Factura se intocmeste fara tva?
2.Beneficiarul va plati tva in vama?
3.Sunt necesare alte documente decat factura si avizul de insotire ? de ex: certificari speciale (FSC), aviz Romsilva, etc...

Re: livrare casute lemn in Elvetia

Scris: Mar Mai 16, 2017 5:17 pm
de tomac
1.Da, dacă faceți dovada exportului, declarație de export, cu dovada transportului în afara UE. O listă scurtă ar fi:
- factură - de preferat redactată în engleză (INVOICE)
- packing list - cu greutăți brute/nete - cu dimensiunile coletelor și cu enumerarea cantităților pe fiecare produs în parte
- formularul EUR1 dacă e cazul
- pentru produse alimentare și/sau cosmetice e nevoie de certificate de analiză
- CMR
- cod EORI
cel mai bine luați legătura cu un comisionar vamal

2.Da, dacă în țara lui se percepe așa ceva.

3.Da, cele care dovedesc exportul. Vedeți lista de mai sus.

Re: livrare casute lemn in Elvetia

Scris: Mie Mai 17, 2017 8:45 am
de turdaa
Multumesc pentru raspuns.