Pagina 1 din 1

punct de lucru in provincie

Scris: Lun Feb 11, 2008 1:13 pm
de amarieic160
buna ziua, am o societate cu sediul in bucuresti si administratorul s-a decis sa-si deschida un punct de lucru in provincie unde vor fi mai putin de 5 salariati.
procedura de inregistrare a punctului de lucru se face la administratia lor financiara prin decl de inreg a punctului de lucru?
registrul unic de control pt punctul de lucru se cumpara de acolo sau de aici?
declaratiile fiscale se depun aici?
e nevoie si de inregistrare la registrul comertului din provincie, sau este destul inregistrarea la administratia financiara de acolo?
va multumesc pentru raspunsuri.

Scris: Lun Feb 11, 2008 7:39 pm
de davidl
Daca ai sub 5 salariati nu tb sa mergi la AFP local punct de lucru decat daca ai nevoie la acel punct de lucru de casa de marcat.
RUC il cumperi de la Bucuresti si pt pct de lucru ,pe baza actelor de la RC Bucuresti

Scris: Mar Feb 12, 2008 2:04 pm
de amarieic160
sa inteleg ca la punctul de lucru se tine contabilitatea pana la nivel de balanta de verificare, statul de salarii si declaratiile aferente salariatilor de la punctul de lucru se depun in Bucuresti (cu cond a max 4 salariati - pe pct de lucru), la ITM provincie se depun contractele doar in copie dupa ce au fost vizate aici la ITM Bucuresti?
Odata adusa balanta, se intocmeste o balanta cuprinzatoare a act de acolo + ce este aici, daca este ceva?
este corect?