produse defecte
Scris: Joi Mar 13, 2008 7:06 pm
Recent am avut un control de la Garda Fin si am luat amenda pentru ca
nu am intocmit aviz de insotire pentru produsele defecte trimise la reparat la furnizor (in UE).
Cum ar trebui sa procedez cu actele?
Clientul imi trimite produsul defect de obicei fara nici un document, iar eu ii trimit un alt produs la schimb. Ulterior eu trimit produsele defecte la producator in UE.
Am incercat sa creez o gestiune Marfuri aflate la terti si sa transfer produsul acolo cind il trimit eu la client (inainte sa primesc defectul de la client) sau atunci cind il trimit la producator pentru reparat. Dar nota contabila e 371-371 si o corectez eu la sf. lunii 357-371. Daca fac aviz (la iesiri) nota contabila e 411-707 si 4428. Dar eu nu voi emite ulterior factura pe defectul respectiv... Iar cind il trimit la reparat la producator nu e normal sa trec pret pe aviz.
Are cineva vreo idee?
nu am intocmit aviz de insotire pentru produsele defecte trimise la reparat la furnizor (in UE).
Cum ar trebui sa procedez cu actele?
Clientul imi trimite produsul defect de obicei fara nici un document, iar eu ii trimit un alt produs la schimb. Ulterior eu trimit produsele defecte la producator in UE.
Am incercat sa creez o gestiune Marfuri aflate la terti si sa transfer produsul acolo cind il trimit eu la client (inainte sa primesc defectul de la client) sau atunci cind il trimit la producator pentru reparat. Dar nota contabila e 371-371 si o corectez eu la sf. lunii 357-371. Daca fac aviz (la iesiri) nota contabila e 411-707 si 4428. Dar eu nu voi emite ulterior factura pe defectul respectiv... Iar cind il trimit la reparat la producator nu e normal sa trec pret pe aviz.
Are cineva vreo idee?