Dorim sa angajam operator facturare in programul SAGA / FGO
Scris: Lun Noi 02, 2020 12:46 pm
Dorim sa angajam operator facturare in programul SAGA / FGO
Candidatul ideal:
• Absolvent studii medii / superioare economice
• Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare
• Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj.
• Utilizare MS Office
• Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu
• Abilitatea de a invata rapid lucruri noi
• Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii
• Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client
• Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii
• Responsabilitatile postului:
• Tine evidenta documentelor contabile
• Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic
• Mentine relatia cu departamentul de contabilitate
• Centralizeaza comenzile primite
• Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin
• Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale
• Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari
• Tine evidenta zilnica a registrului de casa
• Intocmeste situatia platilor si a incasarilor
• Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului
• Mentine relatia cu clientii si furnizorii
• Participa la inventariere
• Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri
Beneficii:
• Salariu + bonusuri
• Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale
Program:
• L-V: 9-17,30
BUCURESTI, Zona Piata Progresul
Pentru a aplica, trimite un email la [email protected] si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate.
Va multumim pentru suportul dvs!
Persoana care ne recomanda un candidat pentru acest post, va primi drept premiu un set de curatenie marca SANO, daca o angajam.
Cu stima,
Director Vanzari
Mihaela Stancu
0720449265
Candidatul ideal:
• Absolvent studii medii / superioare economice
• Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare
• Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj.
• Utilizare MS Office
• Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu
• Abilitatea de a invata rapid lucruri noi
• Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii
• Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client
• Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii
• Responsabilitatile postului:
• Tine evidenta documentelor contabile
• Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic
• Mentine relatia cu departamentul de contabilitate
• Centralizeaza comenzile primite
• Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin
• Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale
• Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari
• Tine evidenta zilnica a registrului de casa
• Intocmeste situatia platilor si a incasarilor
• Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului
• Mentine relatia cu clientii si furnizorii
• Participa la inventariere
• Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri
Beneficii:
• Salariu + bonusuri
• Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale
Program:
• L-V: 9-17,30
BUCURESTI, Zona Piata Progresul
Pentru a aplica, trimite un email la [email protected] si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate.
Va multumim pentru suportul dvs!
Persoana care ne recomanda un candidat pentru acest post, va primi drept premiu un set de curatenie marca SANO, daca o angajam.
Cu stima,
Director Vanzari
Mihaela Stancu
0720449265