livrari prin curierat / decontari
Scris: Sâm Mar 11, 2006 9:22 pm
Daca lucrati cu firme care livreaza marfa prin curierat, explicati-mi va rog cum procedati la incasare. Eu am patit asa: in ian. am primit de la o societate factura fiscala de vanzare si chitanta de incasare emisa in aceeasi data. Nu m-am intrebat cum a reusit sa plateasca numerar clientul de la 800 km (facura de valoare mica-nu merita deplasarea) si am operat incasarea, listat reg.de casa, predat dosarul, incasat onorariul
In feb. firma incaseaza prin banca c/v marfii de la curier! Delegatul lor a predat marfa, a primit banii si a inmanat clientului chitanta pe care a primit-o cand a ridicat marfa.
In trecut am mai intalnit situatii cand clientii mei au cumparat si primit materiale/marfa prin curier si am avut in dosar factura+chitanta emise in aceeasi data de furnizor. La vremea aceea n-am fost curios cum se descurca celalalt contabil dar acum cred ca am de refacut un registru de casa... dar pe viitor? N-as vrea sa relistez in aprilie reg. din martie

In feb. firma incaseaza prin banca c/v marfii de la curier! Delegatul lor a predat marfa, a primit banii si a inmanat clientului chitanta pe care a primit-o cand a ridicat marfa.
In trecut am mai intalnit situatii cand clientii mei au cumparat si primit materiale/marfa prin curier si am avut in dosar factura+chitanta emise in aceeasi data de furnizor. La vremea aceea n-am fost curios cum se descurca celalalt contabil dar acum cred ca am de refacut un registru de casa... dar pe viitor? N-as vrea sa relistez in aprilie reg. din martie
