salarii
-
- Mesaje: 4
- Membru din: Mar Ian 13, 2009 12:00 am
salarii
am un salariat incadrat in luna noiembrie dar care mi-a adus contractul de munca in decembrie , nu stiu cum sa fac sa-i platesc sal. din nov. si cum sa rectific declaratiile
Problema este foarte delicata cam peste tot: acolo unde trebuiau depuse declaraţiile.
Pentru noiembrie l-as pune sa facă cerere de concediu fără salariu, iar drepturile salariale i le voi trece în luna imediat următoare, sau in luna Februarie 2009.
- La Pensii nu pot depune pentru ca amenda este devastatoare. Nu pot sa face declaratie rectificativa pentru ca nu am depus nimic.
- Hai ca la Sanatate, la somaj, nu este o tragedie. E luna Martisorului
- La administratia financiara nu pot depune rectificativă pentru ca nu am la ce, amenda este de sigur 250 lei.
- La ITM nu mi se va primi statul sau se va primi cu avertisment. Aici sa zic că scap.....
Pentru noiembrie l-as pune sa facă cerere de concediu fără salariu, iar drepturile salariale i le voi trece în luna imediat următoare, sau in luna Februarie 2009.
- La Pensii nu pot depune pentru ca amenda este devastatoare. Nu pot sa face declaratie rectificativa pentru ca nu am depus nimic.
- Hai ca la Sanatate, la somaj, nu este o tragedie. E luna Martisorului
- La administratia financiara nu pot depune rectificativă pentru ca nu am la ce, amenda este de sigur 250 lei.
- La ITM nu mi se va primi statul sau se va primi cu avertisment. Aici sa zic că scap.....
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!
Cum e posibil asa ceva in Ro? Auzi sa iti aduca contractul incheiat in noiembrie 2008, dar adus in decembrie 2008? Cu patronul nu ai discutat aceasta problema, inainte de a intocmi statele de plata pe luna noiembrie? Cred ca e o lipsa de comunicare intre contabilitate (posibil si resurse umane) si conducerea unitatii.