Pagina 1 din 1

documente lichidare societate - neintelese

Scris: Mar Iun 09, 2009 6:24 pm
de opreac510
Am o societate cu 2 asociati, care nu are decat cap social si nu mai are activitatea de 10 ani.
La Camera de Comert ne-au transmis ca ne trebuie decat o situatie financiara de lichidare semnata de un expert contabil.
Poate cineva sa ma lamureasca ce anume trebuie sa fac? etapa 1 a fost facuta
Etapa 1 – dizolvarea si lichidarea voluntara
» Cerere de inregistrare a mentiunii
» Hotararea AGA sau decizia asociatului unic
» Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul
» Dovada achitarii taxelor

Scris: Mar Iun 09, 2009 6:26 pm
de opreac510
ASTA AR FI ETAPA 2
Etapa 2 – de radiere (voluntara)
- Cerere de radiere
-Certificatul de inregistrare si anexele
- Situatia financiara de lichidare
- Hotararea de repartizare a activelor
-Certificat de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale
-Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul
- Dovada achitarii taxelor.

PARTEA CU SIT FINANCIARA SI HOTARAREA AS DORII UN AJUTOR, :cry:

Scris: Joi Iun 11, 2009 12:02 pm
de ciuleil
La Constanta, s-a cerut certificat fiscal de la AFP, si nu a mai fost numit lichidator.
Certificatul bineinteles fara datorii, si au rezolvat la Registrul Comertului.
Eu am depus pentru o firma 010, ca avea un contract fractie, iar pentru celalalt au spus ca nu este nevoie de 010, dar sa depun RO-ul cand vine confirmarea de la Reg. Comertului.

Scris: Sâm Iun 13, 2009 8:13 pm
de opreac510
Am facut bilant de lichidare deoarece firma are 2 asociati, dar nu are active sau pasive. Deci nu mai este nevoie de lichidator, bilantul de lichidare trebuie depus la AFP, iar apoi depus la Reg Com, VA tin la curent :lol: