Pagina 1 din 1
registrul de casa pentru fiecare punct de lucru
Scris: Joi Sep 03, 2009 5:02 pm
de scortarum819
Eu am cautat in legislatie, dar nu am gasit undeva sa precizeze ca fircare punct de lucru trebuie sa aiba registru de casa. Stie cineva de vreo reglementare in sensul acesta ? E obligatoriu sa fie tinut pe fiecare punct de lucru ? Merci.
Scris: Joi Sep 03, 2009 5:44 pm
de paturcai
Registrul de casa este imaginea fidela a marfii numita "bani".
Cum controlezi si cum justifici numerarul existent la punctul de lucru? De unde vin banii? ca unde se duc se stie......
Este obligatoriu sa existe registru de casa la fiecare punct de lucru!
Medicii sunt angajati ai Casei de Sanatate sau ai unei Directii judetene. Semneaza la Directie condica? Cred ca la Spitalele unde sunt arondati.
Scris: Joi Sep 03, 2009 8:53 pm
de scortarum819
Eu vorbeam de o baza legala. Daca de ex. vine Garda, in baza a ce lege imi da amenda daca eu am un singur registru de casa, tinut zilnic de la sediu ? Sau nu exista baza legala.
A luat cineva amenda ca nu tinea registrul de casa separat pe punctele de lucru ?
Scris: Vin Sep 04, 2009 8:30 am
de teodorg133
Vezi prevederile OG 15/1996 si HG 2185/2004 (punct 9) "subunitatile economice ale persoanelor juridice, respectiv sucursalele, filiale, agentii puncte de lucru, prevazute in actul constitutiv ale persoanelor juridice care au deschis cont intr-o societate comerciala bancara si casierie proprie aplica individual prevederile art. 5 din prevederile OG 15/1996"