Pagina 1 din 1

incasarea prin card bancar

Scris: Mie Oct 28, 2009 8:03 pm
de belibouc436
Am o mare rugaminte: nu prea ma pricep la casele de marcat, si nu stiu cum trebuie sa apara pe Z; incasare numerar = o suma si apare si incasare card = o suma, sau din totalul numerar scad valoarea care reiese ca s-a incasat prin card, cf. chitantelor sau cum se numesc alea de la carduri.
Ca sa fiu mai explicita: Z nr. 17/18.09.2009: incasare numerar = 1.500,00 lei. Atasat de el primesc, tot cu date de 18.09 si 2 chitante de la plata cu cardul in valoare de 300 lei. Eu inregistrez ca numerar 1200 lei si restul incasat prin banca sau totalul din ziua aceea este de 1800 lei?
Patronul zice ca pe z sunt toate sumele, inclusiv cele incasate cu cardul, dar scrie pe el numai numerar.
Ar trebui sa scrie numerar o suma si card o suma?
Scuze daca v-am plictisit.

Scris: Joi Oct 29, 2009 8:26 am
de apetrem
Pe raportul Z trebuiau sa apara separat cele doua sume.
Daca nu apar separat inseamna ca s-a operat gresit pe casa de marcat.
Programarea casei si modul de operare il va face firma care intretine casa.

Pentru operarea in contabilitate eu recomand:
4111.magazin = 707, 4427, cu totalul vanzarilor
5311 = 4111.magazin, pentru numerar si
5121 = 4111.magazin, pentru incasarea prin banca.

Scris: Joi Oct 29, 2009 8:46 am
de belibouc436
Multumesc, logic si corect asa trebuia, dar poate macar de acum incolo va regla casa de marcat sa inregistreze corect.