Buna ziua,
Ma numesc Elena. Am platit pe 13 febr.2012, prin posta(pe viscolul acela ffff mare), suma de 316 lei pentru prelungirea contractului pe un an de zile(termenul limita fiind pe 14 febr.) Astazi, 20 febr.2012 cand am vrut sa descarc ultima actualizare a programului, am constatat cu stupoare ca mi s-a inchis contul. Luand legatura telefonica cu cei de la SAGA mi s-a spus ca ei merg o singura data pe saptamana sa ridice corespondenta de la posta(oricum dupa data de 13 febr. pana pe 20 febr.este o saptamana) si ,ca in lipsa de o confirmare de la mine(copie chitanta posta), contul nu mi se activeaza.Am fost pentru prima data foarte dezamagita de modul de tratare si va intreb: cine este de vina(si de ce sa sufar eu) ca nu isi verifica incasarile in termen?; de ce eu, care am platit la timp nu pot beneficia de drepturile mele?
prelungire contract
Re: prelungire contract
dupa ce ati achitat la posta, trebuia sa scanati chitanta de la posta si sa o trimiteti pe mail la Saga(si vorbeati la telefon) ca sa activeze prelungirea abonamentului.
Eu asa am facut.
Nu te supara dar nu e vina lor. Era interesul tau sa le trimiti dovada si sa suni pt prelungire.
Eu asa am facut.
Nu te supara dar nu e vina lor. Era interesul tau sa le trimiti dovada si sa suni pt prelungire.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)