dogarus813 scrie:Iti creezi un client...."Diversi" sa zicem si in el inregistrezi toate facturile incasate ...
pai cum sa se creeze clientul diversi cand legea spune clar ...denumirea si codul de inregistrare al cumparatorului/beneficiarului...
Nu cumva trebuie scris exact den. clientului???
Si, se depune lista in format electronic
De unde, format electronic, vor da ei un program anume???
Pentru facturile emise ce se incaseaza prin virament, in contul curent, se poate crea lista din meniul Iesiri, butonul Tiparire, se selecteaza vizualizare si astfel avem centralizatorul facturilor emise pe fiecare perioada in parte (luna calendaristica). Acum ramane de vazut ce se intampla cu acele facturi, care se fac pe baza bonurilor fiscale, deoarece in SagaC, avem doar RFZ-urile, adik totalurile zilnice ale vanzarilor prin casa de marcat, insa nu avem defalcat pe fiecare client, dik pe fiecare factura cu bon fiscal emisa. Ceea ce rezulta, adik centralizatorul lunii in SagaC, este bun in sensul ca "se pliaza" pe ceea ce este inregistrat in Junalul de vanzari, deci exista o corelatie, insa nu se poate intocmi declaratia centralizatoare ce trebuie predata la semestru catre ANAF, deoarece trebuiesc trecute datele fiecarui client caruia i-au fost emise facturi, indiferent ca acestea se achita prin banca sau cu bon fiscal. Sper ca se va gasi o solutie pana in luna iulie 2007!