Buna seara,
Va solicit ajutorul in urm problema: lucrez pentru o firma care va importa medicamente si apoi le va vinde unor distribuitori.Agentia Nationala a Medicamentului cere un anumit format pentru factura si nu stiu cum sa procedez,respectiv imi cer urm elemente :
- data operatiunii efectuate;
- denumirea medicamentului, numele si tara de origine ale fabricantului;
- modul de prezentare, forma farmaceutica, concentratia substantelor active, marimea ambalajului;
- seria si data expirarii;
- certificatul de calitate si/sau buletinul de analiza, dupa caz;
- cantitatea primita sau furnizata;
- numele si adresa furnizorului sau ale destinatarului, dupa caz
Saga nu permite modificarea formatului facturii si in acest caz,ce ma sfatuiti?
problema urgenta soft domeniul medical
Re: problema urgenta soft domeniul medical
Factura este strict reglementata de Codul Fiscal.
Nu cred ca este in regula o astfel de solicitare.
Informatiile de specialitate ar putea face parte dintr-un document anexa la factura, de orice forma si cu orice continut, de ex. certificat de conformitate.
Nu cred ca este in regula o astfel de solicitare.
Informatiile de specialitate ar putea face parte dintr-un document anexa la factura, de orice forma si cu orice continut, de ex. certificat de conformitate.
Re: problema urgenta soft domeniul medical
O posibilitate ar fi sa treci la "informatii suplimentare" aceste tipuri de informatii.
Re: problema urgenta soft domeniul medical
Va multumesc mult!