Este de fapt o cesiune a unui contract de leasing, dupa ce o firma, a cedat o masina cu 15 luni inaintea expirarii contractului de leasing.
Noua firma la care tin contabilitatea s-a inteles asupra pretului masinii, dar fara factura sau alte acte, doar ceva de mana care nu are nici o valoare.
ma intreb daca dupa terminarea contractului de leasing eu ce valoare trebuie sa introduc la masina respectiva, si daca amortizarea incepe doar dupa terminarea contractului?
factura se prezinta cam asa:
- cota parte cost achiz. 89EUROx3.5386lei/EURO.........314.94; tva 59.84.
- cota lunara dobanda 33EUROx3.5386lei/EURO.........116.77 fara tva.
- rata asigurare 27EUROx3.5386lei/EURO..............95.54; tva 18.15.
- taxa administrare 61EUROx3.5386lei/EURO...........215.85; tva 41.01.
ce conturi trebuie sa folosesc? si daca este bine sa il introduc ca doua facturi separate? adica rindul 2 care este fara TVA sa-l fac ca o alta factura separat de celelalte randuri?
Multumesc anticipat.
