Verificare client din lista de clienti !!

Retea, baze de date, salvari, restaurari etc.
Mesaj
Autor
tomae60
Mesaje: 39
Membru din: Lun Ian 14, 2013 3:11 pm

Verificare client din lista de clienti !!

#1 Mesaj de tomae60 »

Buna ziua
Am actualizat cu ultima versiune 3.0.467 si am introdus un client nou. Am introdus codul fiscal al clientului si la apasarea butonului "Verificare" primesc un mesaj :

"Unhandled structured exception.
Error No 1429
Message : OLE IDispatchexception code 0 from msxml3.dll: The download from the specific resource has failed."

Trebuie sa setez eu ceva din saga ? Sau este o eroare de la ultma updatare ? Precizez ca prmesc aceeasi eroare si la furnizori :(
Multumesc

cernatv
Mesaje: 3380
Membru din: Mie Dec 05, 2012 6:23 pm

Re: Verificare client din lista de clienti !!

#2 Mesaj de cernatv »

Verifică să ai conexiunea la internet activă.
Încearcă să reinstalezi, dar nu prin Actualizare automată. Descarcă versiunea free.

tomae60
Mesaje: 39
Membru din: Lun Ian 14, 2013 3:11 pm

Re: Verificare client din lista de clienti !!

#3 Mesaj de tomae60 »

Conexiunea la internet functioneaza bine, altfel nu as putea sa postez aici. Din pacate am descarcat de pe site de la Saga varianta de acolo, nu am dat update din program, si am aceeasi problema ... Daca cineva are alte ideii de remediere ... Multumesc frumos :)

Avatar utilizator
balazse
Mesaje: 24109
Membru din: Vin Iun 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare

Re: Verificare client din lista de clienti !!

#4 Mesaj de balazse »

Trebuie sa verifici firewall-ul sa lase programul sa acceseze internetul, precum citeste aici:
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=1&t=33954

tomae60
Mesaje: 39
Membru din: Lun Ian 14, 2013 3:11 pm

Re: Verificare client din lista de clienti !!

#5 Mesaj de tomae60 »

Multumesc foarte mult pentru raspunsuri. Prima data (mai sus amintita descarcare) am descarcat cu Chrome. In urma sfatului primit de la Balazse am verificat topicul din link si am descarcat cu IE de pe site. Culmea acum merge. Iar ca si firewall il am acelasi de ceva vreme si am tot actualizat Saga si nu am avut probleme. Bine ca s-a rezolvat si pot sa folosesc si optiunea de verificare. Multumesc pentru ajutor "cernatv" si "balazse". O duminica placuta in continuare si o saptamina usoara :)

Scrie răspuns