Asadar solutia de la Saga este urmatoarea:
Problema provine de la setarile de securitate ale aplicatiei oficiale.
Pentru a rezolva, dezinstalati aplicatia ReviSal HG500-2011 (din Control Panel) si stergeti folderul TEAMNET din C:\Users\nume utilizator\AppData\Roaming (si din alte locatii daca mai exista).
Ulterior reinstalati aplicatia oficiala intr-o alta locatie (nu in Program Files).
Daca anterior ati lucrat in aplicatia oficiala de la ITM si doriti pastrarea inregistrarilor, efectuati o copie de siguranta a folderului TEAMNET pe o memorie externa.
si partea buna este ca FUNCTIONEAZA.
Daca nu vedeti folderul AppData, in Windows Explorer dati click pe in stanga sus pe Organize>Folder and Search options> selectati tab View si apoI selectati Show hidden files, folders or drives. Acum o sa aveti si AppData.
Spor la treaba
PS. Ar trebui sa contactati echipa Saga cand sunt probleme, mai repede decat sa intrebati pe forum, ca rezolva imediat problemele. Mie mi-au raspuns in 30 de minute
