Buna ziua,
am o mare nelamurire. Doresc sa trimit partenerilor confirmari de sold, in acest sens vreau sa trimit extrase care in trecut in Saga C erau in meniul Situatii clienti/furnizori in dreapta. Acum in loc apare Confirmare sold si nu mai contine partea de jos ca si la extras, unde trimite partenerul inapoi suma confirmata. Se mai poate lista de undeva extrasul?
multumesc
Nu. Nu mai există în OMFP 2634/2015 acest document.
Conform procedurii de inventariere se pot efectua inventarierea soldurilor creanțelor și datoriilor și prin punctaje. Confirmarea de sold poate face parte din punctajul respectiv.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Asa e ,a disparut,dar toata lumea face inventarierea creantelor si datoriilor,tot in baza extrasului de cont.Chiar si punctajul acela tot presupune o situatie de facturi,asemanatoare extrasului,asa incat poate era bine,sa fie schimbata doar denumirea documentului.Chiar era util acel extras,si aveai un feed back si de la partener,asa cu o simpla confirmare nici nu stii daca a primit-o,poate nici nu stie ca nu se mai foloseste extrasul de cont si arunca la gunoi aceasta confirmare,in asteptarea extrasului...cred ca nu deranja pe nimeni acea situatie asa cum era.
Da,e adevarat ca putem sa prelucram noi orice situatie ,dar nu asta era ideea.
Fiind vorba de inventariere, documentul asa cum e conceput acum nu poate fi folosit ,doar daca il trimiti furnizorilor,in felul asta ei detin o confirmare (sau nu) a soldului din propria balanta.Ideea era ca daca tot exista acel extras in program,ma gandesc ca s-ar fi putut redenumi( de ex,proces verbal de punctaj) ,in enunt sa se faca referire la inventariere ,cu enuntarea tuturor facturilor aflate in sold si rugamintea catre client de retransmitere a PV semnat si confirmat.
Sigur ca nu impun echipei Saga acest lucru,dar cred ca ajuta si la incasarea unor sume si solicita si feedback din partea partenerului.
Noi lucram cu firme mari care merg tot pe acel formular (am vazut ca luceaza cu winmentor)si pe care atunci cand il primesti te simti responsabil sa si raspunzi sisa te si gandesti ca ar trebui sa-ti achiti datorii mai vechi....Cu simpla confirmare de sold nu obtii nimic si nici nu e folositoare(poti trimite situatia clientului,fara alte formulari etc).Ne ajuta si pe noi ca muncim mai putin.
Fiecare poate sa-si faca manual aceste extrase,dar daca ele existau in program,cred ca ar fi bine venita o reanaliza asupra lor...Multumesc pentru atentie.
Nu m-ați înțeles: titlul poate fi schimbat.În ce vreți dvs.
Dar puteți să-l trimiteți cu o adresă cu un text ce să solicite confirmarea corectitudinii soldului.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Va rog sa solititati echipei Saga sa adauge in Confirmarea de sold textul cu confirmarea... Eu pot sa adaug in e-mail, dar am peste 100 de clienti.
Plus ca unii clienti tiparesc documentul si daca nu e trecut pe document sa confirme soldul, nu se obosesc sa o faca...
Nu mai exista extras de cont care sa fi confirmat, de aceea apare ca atare formularul.
Daca doresti, poti sa trimiti un e-mail echipei Saga cu sugestia in cauza.
Datele de contact le gasesti aici: http://www.sagasoft.ro/contact.php