L-am luat si eu si la prima vedere:
- lipsa suport pentru Declaratia 100, care este obligatorie si pentru bugetari
- optiunea de bilant este in plus, mai ales ca verifica conturi din planul de conturi pentru agenti economici.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
M-ar interesa acest program pentru o unitate de invatamant care este centru bugetar in localitate dar am niste nemamuriri:
De exemplu ei au niste stocuri de mijloace fixe, obiecte de inventar, alimente, unde se pot introduce aceste stocuri si cum se pot inregistra aceste miscari si ce rapoarte aveti pe aceste grupe de produse in acest program?
Salariile in invatamant sunt calculate in functie de anumiti coeficienti si numarul de ore, presupun ca nu se pot calcula salariile folosind programul dumnevoastra, asa-i?
Am citit mai devreme ca acesta este un program beta. Cand va fi final va fii tot ca si saga c? sau va fi cu bani de prima data? Veti termina programul final intr-o luna sau va trebui sa asteptam mai mult?
Partea de stocuri, ca si la SAGA C., nu va fi introdusa in program. Este foarte probabil sa adaptam SAGA S. sa poate afunctiona si cu SAGA B.
Pentru salarii, este posibil sa existe cazuri care sa nu fie acoperite. Imediat ce ni se semnaleaza, vom adapta programul.
Pentru o perioada nedeterminata (cel mai probabil 2-3 luni) updateurile vor fi gratuite. Apoi, sistemul va fi ca cel de la SAGA C. si SAGA S..
Sper ca pana la sfarsitul anului programul sa fie complet definitivat (poate chiar mai devreme). Trebuie sa avem in calcul si modificarile care vor aparea de la 1 ian..