La AJOFM am depus cerere pentru transmiterea datelor prin "email", pentru care am si primit aprobare, dupa care am transmis datele si am primit un email de confirmare, astfel:"Datele transmise de dumneavoastra nu au fost preluate. Erorile depistate: 0, ATENTIE!!! Agentul cu codul fiscal xxxyyyzzz(0) nu exista in evidenta cu email valid."
Nu stiu de ce nu creaza programul corect codul unic de inregistrare corect in fisierele de transmis catre AJOFM.
Daca v-ati intalnit cu astfel de cazuri va rog ajutati-ma!
Nu am nici un astfel de caz, dar din ceea ce inteleg eu, este vorba de faptul ca la AJOFM pentru agentul economic respectiv nu exista in baza lor de date informatii despre adresa de mail de la care s-au primit declaratiile (poate aceasta nu coincide cu cea pentru care ai primit aprobare), sau poate nu si-au actualizat informatiile. In acest sens dupa parerea mea, cel mai bine ar fi sa discuti direct cu cei de acolo.
Saga genereaza corect codul fiscal. Daca ai trimis pina acum dischete cu declaratiile generate de Saga si nu ai avut probleme, nici acum nu ar trebui sa ai probleme. Practic trimiti aceleasi fisiere care le-ai trimite pe dischete.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Datele se transmit electronic si nu pe hartie, daca se foloseste "email"-ul.
Maine ma interesez la AJOFM, poate nu au introdus corect adresa de email in serverul lor.
De fapt cererea am facut la inceputul lunii noiembrie 2005 si nu a mai ajuns la informaticianul agentiei. Astazi am dat cateva telefoane pe la agentie si am facut o alta cerere, pentru ca informaticianul are nevoie de "hartie".
Sper ca acuma se va rezolva transmiterea datelor prin email!
Trebuie facut doar o cerere pentru transmiterea datelor prin email, in care trebuie specificat adresa de email, de la care se va trimite fisierele necesare pentru agentie.