Buna ziua,
Stie cineva cine trebuie sa semneze un contract de munca ?
Contractul de munca este facut de persoana de la Resurse Umane insa nu se semneaza pe el si nu m -i se pare corect.
Acest contract este este semnat doar de Administrator .
multumesc
CONTRACT DE MUNCA
Re: CONTRACT DE MUNCA
De ce n-ar fi corect? Mie asa mi se pare. Cel care semneaza un document(nu numai contract de munca) inseamna ca-si asuma rinformatiile din el. Nu trebuie sa fie neaparat cel care il intocmeste. Ce ar fi ca secretara care la o firma poate scrie zeci de documente, unele dupa dictare, sa le semneze pe toate. In particular, la CIM semneaza cele 2 parti implicate: angajatorul(reprezentantul legal) si angajatul.
Re: CONTRACT DE MUNCA
Secretara nu cred ca, semneaza acte care tin de Contabilitate s au Resurse Umane s-au poate la dvs la firma.Pai ,contabilul ce mai face ?
Daca eu fac o Adeverinta de salariat semneaza administratorul dar si Dep Finaciar contabilitate.
De aceea am intrebat cum este corect.
Multumesc
Daca eu fac o Adeverinta de salariat semneaza administratorul dar si Dep Finaciar contabilitate.
De aceea am intrebat cum este corect.
Multumesc
-
- Mesaje: 135
- Membru din: Joi Sep 08, 2011 8:47 am
Re: CONTRACT DE MUNCA
Asa cum ti-a raspuns tudosien, respectiv angajatorul si salariatul.Faptul ca a spus ca ar semna secretara, a fost ipotetic.
Re: CONTRACT DE MUNCA
si eu tot ipotetic am spus.
Re: CONTRACT DE MUNCA
Pai da, ca administratorul este cel care "angajeaza" legal firma iar Financiarul isi asuma responsabilitate pentru datele furnizate in adeverinta. Poti sa ai cazul in care Contabilitatea sa comunice datele pt adeverinta la Secretariat si acolo sa se elibereze adeverinta dar apoi sa fie semnata tot de reprezentantul legal si Financiar.
Re: CONTRACT DE MUNCA
Va multumesc tuturor pt seriozitate!