transfer sold casa
transfer sold casa
am o problema de rezolvat
la o firma am inreg operatiunile de casa prin ct 5311 (sintetic), dar a deschis un nou punct de lcur si vrea sa tina evidenta incasarilor/ platilor separat, respectiv sa am analitice la ct 5311, dupa cum ar urma
5311.1 - care sa preia operatiunile existe pana la momentul crearii noului pct de lucru
5311.2 - in care sa se inreg operatiunile oului pct de lucru.
Cum fac sa transfer operatii facute pe 5311 in ct 5311.1?
la o firma am inreg operatiunile de casa prin ct 5311 (sintetic), dar a deschis un nou punct de lcur si vrea sa tina evidenta incasarilor/ platilor separat, respectiv sa am analitice la ct 5311, dupa cum ar urma
5311.1 - care sa preia operatiunile existe pana la momentul crearii noului pct de lucru
5311.2 - in care sa se inreg operatiunile oului pct de lucru.
Cum fac sa transfer operatii facute pe 5311 in ct 5311.1?
Prima data te duci in planul de conturi si creezi conturile analitice (merge si 5311.1 si 5311.2).
Apoi te duci in Administrare, Intretinere BD, faci o salvare si apoi te duci la avansat. Acolo ai Modificare cont contabil si scri la Cod actual 5311 si cod nou 5311.1 si astfel le muta de pe 5311 pe 5311.1.
Apoi te duci in Administrare, Intretinere BD, faci o salvare si apoi te duci la avansat. Acolo ai Modificare cont contabil si scri la Cod actual 5311 si cod nou 5311.1 si astfel le muta de pe 5311 pe 5311.1.
Ei ai vazut ca prind repede si de proasta nu sunt proasta altfel nu m-as fi ocupat de program. Lucrez la o firma de conta si sefului meu ii trebuie ora pe documente. Nu pot sa spun mai mult decat ca listeaza mai multe documente de acelasi fel si ar vrea sa stie in ce ordine le-a listat ca sa stie care e acela bun. 

Doream sa scot in evidenta ca SasuE nu este proasta defel si nici n-am lasat sa transpara acest lucru despre ea.
Pe de cealalta parte e OK, recunosc, m-am lasat dus de val. Corect era:
Ceilalti....sunt PRO, care poate insemna foarte bine si PROfesionisti, sau sunt pro (pentru ceva).
Mea culpa.
Pe de cealalta parte e OK, recunosc, m-am lasat dus de val. Corect era:
Ceilalti....sunt PRO, care poate insemna foarte bine si PROfesionisti, sau sunt pro (pentru ceva).
Mea culpa.

Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!
Vin si eu cu o intrebare legate de registrul de casa
Daca am o societate cu mai multe puncte de lucru (unele in aceeasi localitate cu sediul firmei iar altele in localitati diferite) este obligatoriu sa am si un registru de casa pentru o casa "centrala" ?
Am deschis analitice pentru fiecare pct de lucru si tin registrele de casa pentru fiecare dar este obligatoriu sa las zilnic soldurile zero la pct de lucru transferand toti banii in "casa centrala" sau pot merge cu case diferite ?
Fiecare pct de lucru este cu gestiunea lui (marfa si bani) si am incercat pana acum sa transfer cu monetar banii in casa centrala ( bani pe care apoi a doua zi dimineata ii dau inapoi gestiunii respective ) dar mi se pare ca muncesc mult, degeaba si nu in concordanta chiar cu realitatea (nu vine gestionarul de la X punct de lucru sa-mi depuna mie banii in casieria centrala -care nu exista decat pe hartie - si ii inebunesc si pe ei cu casa de marcat din care treb sa scoata banii seara si sa-i aprovizioneze iar dimineata ) .
Daca as avea voie sa tin casa pe fiecare gestiune separat ar fi OK.
Daca am o societate cu mai multe puncte de lucru (unele in aceeasi localitate cu sediul firmei iar altele in localitati diferite) este obligatoriu sa am si un registru de casa pentru o casa "centrala" ?
Am deschis analitice pentru fiecare pct de lucru si tin registrele de casa pentru fiecare dar este obligatoriu sa las zilnic soldurile zero la pct de lucru transferand toti banii in "casa centrala" sau pot merge cu case diferite ?
Fiecare pct de lucru este cu gestiunea lui (marfa si bani) si am incercat pana acum sa transfer cu monetar banii in casa centrala ( bani pe care apoi a doua zi dimineata ii dau inapoi gestiunii respective ) dar mi se pare ca muncesc mult, degeaba si nu in concordanta chiar cu realitatea (nu vine gestionarul de la X punct de lucru sa-mi depuna mie banii in casieria centrala -care nu exista decat pe hartie - si ii inebunesc si pe ei cu casa de marcat din care treb sa scoata banii seara si sa-i aprovizioneze iar dimineata ) .
Daca as avea voie sa tin casa pe fiecare gestiune separat ar fi OK.
Registrele de casa tinute la punctele de lucru nu trebuie sa fie zero la sfarsitul fiecarei zile.
In general se merge pe principiul sa fie zero pentru ca patronul/administratorul sa controleze toti banii sau pur si simplu de teama ca la punctul de lucru sa nu se intample ceva peste noapte.
Dar de existat un analitic numit CASA CENTRALA, da trebuie sa existe.
Personal sfatuiesc pe toata lumea ca sa nu lase bani la punctele de lucru. Cea mai sigura cale este ca la sfarsitul unei zile, banii sa fie depusi direct la Banca (o sucursala a Bancii/Bancilor cu care lucrez).
Daca am cont la BCR atunci la sfarsitul unei zile, toate punctele de lucru sa depua numerarul in filialele BCR respective (care sunt pe langa acele puncte de lucru) indicand ca si cont contul de virament Firmei.
Asa pot controla foarte simplu banii rulati pe acolo prin punctele de lucru iar eu nu mai trebuie sa am dureri de cap ce fac cu banii la casa centrala.
In general se merge pe principiul sa fie zero pentru ca patronul/administratorul sa controleze toti banii sau pur si simplu de teama ca la punctul de lucru sa nu se intample ceva peste noapte.
Dar de existat un analitic numit CASA CENTRALA, da trebuie sa existe.
Personal sfatuiesc pe toata lumea ca sa nu lase bani la punctele de lucru. Cea mai sigura cale este ca la sfarsitul unei zile, banii sa fie depusi direct la Banca (o sucursala a Bancii/Bancilor cu care lucrez).
Daca am cont la BCR atunci la sfarsitul unei zile, toate punctele de lucru sa depua numerarul in filialele BCR respective (care sunt pe langa acele puncte de lucru) indicand ca si cont contul de virament Firmei.
Asa pot controla foarte simplu banii rulati pe acolo prin punctele de lucru iar eu nu mai trebuie sa am dureri de cap ce fac cu banii la casa centrala.
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!
Azi chiar am avut control de la garda financiara si nu mi-au spus ca as proceda incorect tinand casa pe fiecare gestiune .
Eu le-am explicat ca inchid casele prin depunere cu monetar in casieria centrala dar am cele mai multe cazuri in care umblu cu banuti si este greu si cu realimentarea dimineata .
S-au mirat in schimb ca inregistrez veniturile din vanzare marfa prin contul de clienti ( pe IESIRI am clientul : pers.fizice ) si nu direct prin casa .Ar fi vrut sa-mi spuna ca nu este corecta inregistrarea contabila dar cand i-am spus ca bonul din casa de marcat nu reprezinta neaparat incasarea in numerar a marfurilor a lasat-o mai moale . Cautau "ceva" ptr. ca bugetul este cam slabut . Nu le-a mers
Eu le-am explicat ca inchid casele prin depunere cu monetar in casieria centrala dar am cele mai multe cazuri in care umblu cu banuti si este greu si cu realimentarea dimineata .
S-au mirat in schimb ca inregistrez veniturile din vanzare marfa prin contul de clienti ( pe IESIRI am clientul : pers.fizice ) si nu direct prin casa .Ar fi vrut sa-mi spuna ca nu este corecta inregistrarea contabila dar cand i-am spus ca bonul din casa de marcat nu reprezinta neaparat incasarea in numerar a marfurilor a lasat-o mai moale . Cautau "ceva" ptr. ca bugetul este cam slabut . Nu le-a mers