Am tot incercat sa listez note contabile-din articole contabile-
ex: am ales tipul diverse-pe ecran apare operatiile,insa cand vreau sa listez,nu-mi listeaza toate operatile-am observat ca nu mai ce-i selectat albastru-listeaza
... dar nu inteleg de ce te complici atita timp cit in registrul jurnal ai toate notele contabile ... din dorinta de a umple dosarele cu hirtie? ... este suficient registrul jurnal si cartea mare ... iar controlul care vine sa caute ca de aia e control, nu sa le dai moca informatiile ... limiteazate la informatii minime si obligatorii ...
"Numai 2 lucruri sunt infinite: universul shi prostia omeneask ! Shi pentru univers nu bag mana-n foc ..." Albert Einstein
"nota de contabilitate-serveste ca document justificativ de inregistrare in contabilitate sintetica si analitica ,de regula pentru operatiunile care nu au la baza documente justificative(stornari,inch.121,....)"
poti lista reg jurnal tip inchidere, si iti apar n.c. generate la inchidere, pt stornari poti selecta tip diverse , apoi listezi accest tip, daca ai mai multe in diverse, alegi dupa data doar ziua in care ai stornarea si listezi... sa copiezi manual de pe ecran inchiderea de ex, mi se pare un pic de nostalgie dupa conta manuala... din anii inainte de 2000..... scuze daaca am fost prea rea....
Concluzia este momentul in care te-ai plictisit sa mai gandesti...
"nota de contabilitate-serveste ca document justificativ de inregistrare in contabilitate sintetica si analitica ,de regula pentru operatiunile care nu au la baza documente justificative(stornari,inch.121,....)"
... notele de stornari, inchidere se pot lista din meniul "articole contabile" ...
"Numai 2 lucruri sunt infinite: universul shi prostia omeneask ! Shi pentru univers nu bag mana-n foc ..." Albert Einstein
Buna seara!
Trebuie sa scot notele contabile pentru o firma cu 3 proiecte pe fonduri europene. Autoritatea de Management ne cere pe fiecare in parte notele contabile. Adica pe fiecare activitate in parte. Am incercat din ecranul "Operatii" ... "articole contabile", dar imi da pe total firma notele. Chiar daca le separa pe cele de salarii, casa, banca ... Mie imi trebuiesc pe fiecare centru in parte. Stie cineva daca este posibil sau va trebui sa le fac manual? Multumesc!!!
Eu le-am listat din Registru jurnal.
Am aplicat filtru pe activitate (Codul SMIS) si pe o anumita perioada.
La listare, am inlocuit denumirea documentului.
In loc de Registru jurnal l-am denumit Nota contabila.
In acest fel am obtinut un document care sa contina doar articolele contabile care ma intereseaza, iar pe document apare inscrisa denumirea proiectului.
Sunt de parere ca ar fi foarte util ca listarile sa se poata face din ecranul "Articole contabile", filtrate pe activitati, iar pe documentul listat sa apara denumirea activitatii.
De ce nu folositi optiunea de grupe, astfel se genereaza nota contabila pe fiecare grupa, iar la tiparire alegeti "excel" si stergeti datele de care nu aveti nevoie, precum puteti trece si datele despre proiect.