In ianuarie am avut control pentru rambursare de TVA si s-a constatat ca nu am inregistrat corect avansul pentru o achizitie intracomunitara in octombrie 2008. Din aceasta cauza inspectorii au intocmit un plan de masuri cu mai multe puncte pe care eu sa le duc la indeplinire pana la 25.02.2010. Cele legate de declaratiile 390 le-am rezolvat dar as avea nevoie de un sfat pentru restul, si anume:
Trebuie sa inregistrez taxarea inversa aferenta avansului in evidenta contabila, in jurnalele de TVA si in deconturi.
Deconturile le-am refacut cum ar fii fost corect sa le fac de la inceput, dar inregistrarea in contabilitate nu o pot face decat in 2010, la data controlului ... in acest caz cum pot eu sa le dau jurnalele de TVA corect intocmite la luna octombrie 2008? Jurnale care sa corespunda cu evidenta contabila.
Sper sa fie cineva care sa fii avut o situatie asemanatoare si sa ma lumineze.
Va multumesc.