am citit pe forum dar nu sunt pe deplin lamurit.
Cazul concret este:
Marfa se cumpara de la un furnuzor care evidentiaza, taxa timbru verde, pe factura.(ex. tub neon 1x2 ron si taxa timbru verde 1x0.9 fara TVA)
Cum fac NIR-ul? la "Intrari" , pret unitar este 2 sau 2.9?
La cont:435 sau 446 sau altul?
La vanzare se evidentiaza separat, pe documentul de vanzare,(factura sau bon fisca) taxa timbru verde sau se inregistraza tot in 707?
Pe eticheta trebuie scris ca "taxa timbru verde este de 0.9 + TVA?
Pana la ce nivel, in lantul comercial, (importator, producator, distribuitor,en"gros-ist, detailist) este obligatorie evidentierea distincta a taxei de timbru verde pe documentul de vanzare?
Multumesc pentru rabdare.
taxa timbru verde
Pretul de achizitie include orice taxa nerecuperabila.
Taxa verde in cazul expus este o taxa nerecuperabila si se va include in pretul de achitiei, deci pretul va fi de 2,9 lei.
Taxa verde nu se evidentiaza decat de societatile care fac parte - ca si programul RBLA - dintr-un sistem. Numai magazinele care au aderat la acest SISTEM (preiau si dau spre reciclat, electronice, electrice, etc) evidentiaza aceasta taxa.
Intermediarii nu evidentiaza aceasta taxa.
Taxa verde in cazul expus este o taxa nerecuperabila si se va include in pretul de achitiei, deci pretul va fi de 2,9 lei.
Taxa verde nu se evidentiaza decat de societatile care fac parte - ca si programul RBLA - dintr-un sistem. Numai magazinele care au aderat la acest SISTEM (preiau si dau spre reciclat, electronice, electrice, etc) evidentiaza aceasta taxa.
Intermediarii nu evidentiaza aceasta taxa.
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!