inlocuire usi stricate
-
- Mesaje: 89
- Membru din: Mar Aug 12, 2008 12:00 am
inlocuire usi stricate
Buna ziua. La firma noastra, ziele trecute, din cauza vantului puternic, s-au trantit usile si s-a crapat geamul termopan si indoit tamplaria. Administratorul a comandat alte usi care s-au si pus deja. Spatiu e punct de lucru pt noi si e inchiriat. Am facut o instiintare catre proprietar unde i s-a spus ce s-a intamplat si totodata i-am zis ca am si dat comanda de altele, iar ele au si fost montate. Acum, nu stiu cum sa consider aceasta cheltuiala de inlocuire a usilor stricate, as zice ca e 611 "Ch cu intretinere si reparatii". E corect, ce parere aveti dvs?
Re: inlocuire usi stricate
Exista totusi o perioada in care aceste cheltuieli se pot "intinde": cheltuielile ar trebui sa fie repartizate liniar (uniform) pe durata perioadei in care este inchiriat spatiul.
Durata de inchiriere a spatiului = durata de amortizare a unei "investitii".
Durata de inchiriere a spatiului = durata de amortizare a unei "investitii".
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!