INTREBARE PTR ADMIN
Scris: Mie Feb 23, 2011 6:46 pm
Buna seara,
Imi cer scuze pentru reluarea subiectului, l am mai postat in declaratia 112, dar nu am primit raspuns, probabil ca sunt singura cu aceasta problema.
Am depus o declaratie la sect 2, am verificat si e valida, dar cu o atentionare ca cnp ul unui asigurat nu e valid, (cnp e corect Ci emis la Giurgiu ) Cum oare e posibil ca Saga sa aiba o baza de date corecta si cei de la finante nu? Astazi am primit 2 raspunsuri contradictorii, de la sect 2 ,, ca trebuie sa rezolv, ca nu se pot distribui sumele catre case, chiar daca am primit raspunsul ca e valida,, si de la Anaf,, sa stau linistita ca e ok, sa fac abstractie de atentionare si sa nu o mai tin de vorba , ca sunt alti cu probleme mai grave si daca vreau sa scriu un mail,,
Sincer nu stiu ce sa fac? Imi puteti sugera o solutie?
Multumesc anticipat
Imi cer scuze pentru reluarea subiectului, l am mai postat in declaratia 112, dar nu am primit raspuns, probabil ca sunt singura cu aceasta problema.
Am depus o declaratie la sect 2, am verificat si e valida, dar cu o atentionare ca cnp ul unui asigurat nu e valid, (cnp e corect Ci emis la Giurgiu ) Cum oare e posibil ca Saga sa aiba o baza de date corecta si cei de la finante nu? Astazi am primit 2 raspunsuri contradictorii, de la sect 2 ,, ca trebuie sa rezolv, ca nu se pot distribui sumele catre case, chiar daca am primit raspunsul ca e valida,, si de la Anaf,, sa stau linistita ca e ok, sa fac abstractie de atentionare si sa nu o mai tin de vorba , ca sunt alti cu probleme mai grave si daca vreau sa scriu un mail,,
Sincer nu stiu ce sa fac? Imi puteti sugera o solutie?
Multumesc anticipat