itm
-
- Mesaje: 264
- Membru din: Vin Feb 13, 2009 12:00 am
- Localitate: Orastie
itm
La o societate nou infiintata trebuie duse ceva acte la ITM pentru inregistrare contracte de munca sau pur si simplu mergi cu contractul de munca si il inregistrezi ?
Re: itm
La o firma nou infiintata fugi cu o imputernicire (cerere) pentru depunere online al ReviSal-ului (aici gasesti formularul http://itmonline.inspectiamuncii.ro/itm/welcome.do), iar dupa ce ai primit poti sa faci angajari. De ce inainte de a face angajare? Deoarece inainte cu data inceperii activitatii esti obligat sa depui ReviSal-ul.
Re: itm
In prima faza pt o firma noua trebuie sa depuneti la ITM un dosar pt inregistrare care trebuie sa cuprinda:
-statutul societatii in copie
-CUI in copie
-actul de infiintare de la RC in copie
-amprenta stampilei impreuna cu numele si semnatura reprezentantului legal (administrator,director etc) pe un A4
-un dosar plic.
Odata ce ati depus acest dosar veti primi un nr de inregistrare dupa care puteti solicita user si parola pt transmitere online a Revisalului.
Mentionez ca incepand cu 01.01.2011 contractele de munca nu se mai inregistreaza la ITM.A ramas numai Revisalul ca obligatie de transmitere cu min 24 ore inainte de modificarile intervenite in structura salariatilor.Succes.
-statutul societatii in copie
-CUI in copie
-actul de infiintare de la RC in copie
-amprenta stampilei impreuna cu numele si semnatura reprezentantului legal (administrator,director etc) pe un A4
-un dosar plic.
Odata ce ati depus acest dosar veti primi un nr de inregistrare dupa care puteti solicita user si parola pt transmitere online a Revisalului.
Mentionez ca incepand cu 01.01.2011 contractele de munca nu se mai inregistreaza la ITM.A ramas numai Revisalul ca obligatie de transmitere cu min 24 ore inainte de modificarile intervenite in structura salariatilor.Succes.
-
- Mesaje: 264
- Membru din: Vin Feb 13, 2009 12:00 am
- Localitate: Orastie
Re: itm
Multumesc! Am sunat si la ITM si mi-au zis caci prima angajare trebuie dusa la ei cu discheta apoi pot sa imi iau parola pentru revisal, pentru parola fiind necesar certificatul de inregistrare si cererea atasata mai sus de Balazse.
Re: itm
Este adevarat ca dupa 01.01.2011 nu am mai fost la ITM pt inregistrare firma noua.Nu am stiut ca dupa aceasta data nu mai trebuie acest dosar.Mai invatam si noi.Multumesc.
-
- Mesaje: 30
- Membru din: Joi Dec 10, 2009 12:00 am
Re: itm
ati vazut noul proiect de lege a ministerului muncii in legatura cu registrul salariatilor?
este interesant cred ca vrea sa ne perfectionam pentru a putea sa mai operam inregistrul salariatiilor .
este interesant cred ca vrea sa ne perfectionam pentru a putea sa mai operam inregistrul salariatiilor .
Re: itm
Proiectul e ăsta
- pentru a transmite registrul în format electronic, angajatorul trebuie să dea decizie pentru o persoană ce are cunoștințe în ceea ce privește resurse umane și cunoștințe de operare PC sau va fi obligat să încheie contracte cu firme înregistrate la ITM ce sunt specializate pe resurse umane.
- deci un contabil nu va putea transmite registrul ca și până acum. Se instituie plăți suplimentare pentru angajatori.
- chestia cu "cunoștințe de operare PC" m-a doborât. Îmi dau seama că până acum am fost un ilegalist. Că nu pot face dovada că am cunoștințe de operare PC.
- se cere arhivarea registrului în format electronic și prezentarea lui, în format electronic, inspectorilor. Mărturisesc sincer că sunt nedumerit: cum o să-i prezinte cineva electronic registrul? O să-i arate un program? Un fișier? Sau cum? Nu se știe.
- s-a reluat textul ce prevedea punerea la dispoziția salariatului a copiei registrului.Mă întreb dacă au făcut copy/paste sau chiar vor introduce o formă listată a registrului, formă ce până acum nu exista.
Părerea mea e că nu știau cum să mai complice lucrurile. Așa că dacă există contabili autorizați, experți contabili, consultanți fiscali, inspectori SSM, etc. s-a zis hai să mai dăm de lucru și unora ce trebuie să facă o chestie extrem de complicată: să completeze niște informații într-un program și să facă upload pe serverul ITM. Mda, complicat al naibii.
UPDATE: acum văd că era o discuție la legislație despre chestia asta. Așa că discuțiile pe marginea subiectului vor continua aici: http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic. ... 402#p83402
- pentru a transmite registrul în format electronic, angajatorul trebuie să dea decizie pentru o persoană ce are cunoștințe în ceea ce privește resurse umane și cunoștințe de operare PC sau va fi obligat să încheie contracte cu firme înregistrate la ITM ce sunt specializate pe resurse umane.
- deci un contabil nu va putea transmite registrul ca și până acum. Se instituie plăți suplimentare pentru angajatori.
- chestia cu "cunoștințe de operare PC" m-a doborât. Îmi dau seama că până acum am fost un ilegalist. Că nu pot face dovada că am cunoștințe de operare PC.
- se cere arhivarea registrului în format electronic și prezentarea lui, în format electronic, inspectorilor. Mărturisesc sincer că sunt nedumerit: cum o să-i prezinte cineva electronic registrul? O să-i arate un program? Un fișier? Sau cum? Nu se știe.
- s-a reluat textul ce prevedea punerea la dispoziția salariatului a copiei registrului.Mă întreb dacă au făcut copy/paste sau chiar vor introduce o formă listată a registrului, formă ce până acum nu exista.
Părerea mea e că nu știau cum să mai complice lucrurile. Așa că dacă există contabili autorizați, experți contabili, consultanți fiscali, inspectori SSM, etc. s-a zis hai să mai dăm de lucru și unora ce trebuie să facă o chestie extrem de complicată: să completeze niște informații într-un program și să facă upload pe serverul ITM. Mda, complicat al naibii.
UPDATE: acum văd că era o discuție la legislație despre chestia asta. Așa că discuțiile pe marginea subiectului vor continua aici: http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic. ... 402#p83402
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.