Am o intrebare legata de organizarea interna. Orice firma de conta are clienti cu/fara TVA, cu/fara salariati, cu/fara declaratia 390, luni in care unele declaratii se depun si altele nu, etc, etc.
Cum tineti voi o astfel de evidenta cand sunt zeci (spre suta) de firme, fiecare cu particularitatea ei ? Aveti ceva special in Excel sau Access, aveti evidente pe hartie, etc etc .
Cand numarul de firme creste si nu sunt 2 care sa semene intre ele, o centralizare imbunatatita e mai mult decat necesara. O situatie clara pe luni cu ce declaratii trebuie depuse, evident.
Voi cum faceti ???
Evidenta a zeci de firme, fiecare cu particularitati
Re: Evidenta a zeci de firme, fiecare cu particularitati
Daca ai ceva cunostinta in excel, poti sa creezi un fisier unde poti crea cateva coloane ascunse pentru a putea configura fiecare unitate, iar tabelul creat in asa fel incat la schimbarea lunii sa iti ofere obligatiile.
Ex: daca ai o firma care trebuie sa declare trimestrial TVA-ul atunci pentru ianuarie si februarie tabelul va completa automat cu "###" casuta cu D.300, D.394, iar pentru luna martie va completa cu "___" (sau ceva asemanator).
Totul depinde de cum iti organizezi sau doresti sa-i organizezi lucrurile.
Din pacate de acces nu m-am apucat asa ca nu iti pot oferii informatii, poate vreun coleg de pe forum a reusit asa ceva.
Ex: daca ai o firma care trebuie sa declare trimestrial TVA-ul atunci pentru ianuarie si februarie tabelul va completa automat cu "###" casuta cu D.300, D.394, iar pentru luna martie va completa cu "___" (sau ceva asemanator).
Totul depinde de cum iti organizezi sau doresti sa-i organizezi lucrurile.
Din pacate de acces nu m-am apucat asa ca nu iti pot oferii informatii, poate vreun coleg de pe forum a reusit asa ceva.
Re: Evidenta a zeci de firme, fiecare cu particularitati
Situatia e un pic mai complexa sai mi-e teama ca Excelul nu e suficient. Am sa revin un pic mai tarziu cu detalii.
Re: Evidenta a zeci de firme, fiecare cu particularitati
De ce nu utilizezi "alertele" pentru firmele la care ai nevoie?
Norocul este ceea ce are loc atunci când pregătirea se întâlnește cu șansa!
- fagarasa176
- Mesaje: 8241
- Membru din: Mar Ian 12, 2010 12:00 am
- Localitate: ..la mare...la soare
- Contact:
Re: Evidenta a zeci de firme, fiecare cu particularitati
Excel e cea mai buna obtiune...
@b stie destul de bine sa-l foloseasca.
Eu tot in excel am incropit ceva si in fiecare luna folosesc filtrarea
@b stie destul de bine sa-l foloseasca.
Eu tot in excel am incropit ceva si in fiecare luna folosesc filtrarea
Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!