1. Este obligatoriu sa existe foaie de parcurs la soc.comerciala ptr.a inregistra pe chelt.consumul de carburant? sau este suficient bonul fiscal de la statie.Care este temeiul legal .
2. Domiciliul patronului este identic cu cel al societatii,utilitatile sunt pe pers.fizica( electrica,distrigaz,etc),exista contract de comodat legalizat la notar se poate inregistra chelt pe societate daca ele sunt stipulate in acest contract ,care este temeiul legal .Va multumesc din suflet
Diverse
-
- Mesaje: 445
- Membru din: Lun Aug 28, 2006 12:00 am
- Localitate: prahova
Daca mijlocul de transport este inregistrat pe firma,sepoate face foaie de parcurs,se poate tine f.a.z.-ul si implicit sa se calculeze consumul de carburanti in functie de km.echivalenti (nu cei efectivi).
Trebuie sa faci rost de norme de la o unitate specializata in transporturi,sa ai categoriile de drum in functie de care se calculeaza km echivalenti,etc.Sunt mai multe detalii in acest sens.
Daca masina nu este a firmei,patronul deconteaza bonurile de la Peco,dar corect ar fi sa aiba in fiecare zi un oordin de deplasare cu viza de pe unde a fost.Dar cine crezi ca face asa ceva?
La un control adevarat si minutios,daca se face calculul la carburantii folositi in raport de consumul la 100 km ai sa vezi ca patronii ar trebui sa stea la volan cate 40 ore din 24 ore zilnic.Daca incerci sa le spui zic ca ce ai tu cu banii lui,si nici sa-i arunci bonul la cos nu poti.Este treaba lor daca
vine controlul.Eu am creat un analitic la ct.604.1 pe care l-am denumit chelt.cu mat.nestocate nedeductibile,si mai inregistrez acolo unele valori care sunt cheltuite in afara interesului firmei,ca sa-mi fie usor sa le scot de la calculul impozitului.
Trebuie sa faci rost de norme de la o unitate specializata in transporturi,sa ai categoriile de drum in functie de care se calculeaza km echivalenti,etc.Sunt mai multe detalii in acest sens.
Daca masina nu este a firmei,patronul deconteaza bonurile de la Peco,dar corect ar fi sa aiba in fiecare zi un oordin de deplasare cu viza de pe unde a fost.Dar cine crezi ca face asa ceva?
La un control adevarat si minutios,daca se face calculul la carburantii folositi in raport de consumul la 100 km ai sa vezi ca patronii ar trebui sa stea la volan cate 40 ore din 24 ore zilnic.Daca incerci sa le spui zic ca ce ai tu cu banii lui,si nici sa-i arunci bonul la cos nu poti.Este treaba lor daca
vine controlul.Eu am creat un analitic la ct.604.1 pe care l-am denumit chelt.cu mat.nestocate nedeductibile,si mai inregistrez acolo unele valori care sunt cheltuite in afara interesului firmei,ca sa-mi fie usor sa le scot de la calculul impozitului.
Daca pot sa ajut si nu o fac,degeaba exist.
-
- Mesaje: 20
- Membru din: Joi Mai 18, 2006 12:00 am
Dar ti se pare corect ca firma sa plateasca acesti bani ,chiar daca sunt cheltuieli nedeductibile.....?ionetei153 scrie: (....)
Daca incerci sa le spui zic ca ce ai tu cu banii lui,si nici sa-i arunci bonul la cos nu poti.Este treaba lor daca
vine controlul.Eu am creat un analitic la ct.604.1 pe care l-am denumit chelt.cu mat.nestocate nedeductibile,si mai inregistrez acolo unele valori care sunt cheltuite in afara interesului firmei,ca sa-mi fie usor sa le scot de la calculul impozitului.
"Vrei să trăieşti cum se cuvine? Învaţă mai întâi să mori." – Confucius
-
- Mesaje: 445
- Membru din: Lun Aug 28, 2006 12:00 am
- Localitate: prahova
logic nu-i corect,dar daca sunt scosi de la calculul impozit.pe profit el plateste impzit mai mare.Implicit profit fiind mai mare daca se duce la final cu el pe dividende mai plateste inca 16%impoz.pe divid.
Asa ca pana la urma banii folositi in cont propriu sunt impozitati.
Asa ca pana la urma banii folositi in cont propriu sunt impozitati.
Daca pot sa ajut si nu o fac,degeaba exist.